• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    Anonym (Que?) skrev 2024-03-02 17:03:35 följande:

Gissar att flera här kanske inte minns radioprogrammet Hassan från 90-.talet då Fredrik Lindström och Kristian Luuk m.fl busringde till folk. Eurocop som kom senare var i min mening alldeles för tramsigt.

Här är en av mina favoriter med dem.

Japp! Jag minns Hassan och var alltid lika imponerad över hur de lyckades hålla sig för skratt 🤭 Både de som ringer och de som svarar. Jag skulle ha brutit ihop direkt bara för att jag visste att det var en busringning.

Morötter? Kan man röka det? 😅🥕
  • Freddie K

Urk! Jag måste komma ut och träffa lite folk. Jag lever i min bubbla och det blir svårare och svårare att ta sig ur den. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Deegan
    Freddie K skrev 2024-03-05 13:33:12 följande:

Urk! Jag måste komma ut och träffa lite folk. Jag lever i min bubbla och det blir svårare och svårare att ta sig ur den. 

Helt rätt tänk FreddieGlad
    Jag ser fram emot att motocross säsongen öppnar helt&hållet..mitt sätt att träffa nya&gamla ansikten efter 5års uppehåll. hoppas att du med har nån hobby& intresse som du kan träffa folk via med😃

/D
    Vad har leksakståg och bröst gemensamt? - Båda är menade för barn, men det är männen som leker med dom i slutändan! :)
  • Freddie K
    Deegan skrev 2024-03-05 13:40:50 följande:
    Helt rätt tänk FreddieGlad
    Jag ser fram emot att motocross säsongen öppnar helt&hållet..mitt sätt att träffa nya&gamla ansikten efter 5års uppehåll. hoppas att du med har nån hobby& intresse som du kan träffa folk via med😃

/D
    Det låter bra. Jag har mitt skrivande, men jag träffar inte så mycket folk genom det. Jag har lekt med tanken på att börja i en skrivcirkel, men det har liksom inte blivit av. 
  • Freddie K

Just gimme the light! *Ylar*. 

• Anonym (Ångest)

Idag är det en dag av ångest och oro. känns som att något dåligt är påväg att hända. Hjälp

• Eurydike
    Anonym (Ångest) skrev 2024-03-06 18:03:08 följande:

Idag är det en dag av ångest och oro. känns som att något dåligt är påväg att hända. Hjälp

Det låter jobbigt att känna så! Menar du att något dåligt är på väg att hända rent allmänt eller i just ditt liv?
  • Deegan

Denna har varit yberdryg...vill ha helg🙏

/D

Vad har leksakståg och bröst gemensamt? - Båda är menade för barn, men det är männen som leker med dom i slutändan! :)
  • Deegan

Denna veckan skulle stå 😅

• Freddie K

Jag sitter och funderar lite. vad är värst att vara understimulerad eller överstimulerad, eller är det lika illa båda två?

Svar på tråden Här är vi alla vänner.