Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Men va???
Har du inte med ett fint glas på bussen sådär på morgonkvisten? Tänk vad trevligt det hade varit!
-fniss-
Jag har tänkt på en sak. I Skåne borde de prata norska. Skåne var ju danskt en gång i tiden, sen blev det svenskt och då borde det naturliga vara, om man tänker som jag att de pratar ett mellanting mellan danska och svenska som i mina ögon borde vara norska. Logiskt eller inte, det är så jag tänker.
Jag har tänkt på en sak. I Skåne borde de prata norska. Skåne var ju danskt en gång i tiden, sen blev det svenskt och då borde det naturliga vara, om man tänker som jag att de pratar ett mellanting mellan danska och svenska som i mina ögon borde vara norska. Logiskt eller inte, det är så jag tänker.
Det gör de, fast tvärtom 
Bokmål, alltså riksnorska, är egentligen bara danska med norsk accent (iaf enligt norrmännen, särskilt de som talar nynorsk).
Och skånskan har mycket gemensamt med danska (och bokmål), både ord och uttal. Rätt imponerande tycker jag, med tanke på att svenskarna gjorde allt och lite till för att utrota hela kulturen.
Din tanke är väldigt intressant 
Det gör de, fast tvärtom 
Bokmål, alltså riksnorska, är egentligen bara danska med norsk accent (iaf enligt norrmännen, särskilt de som talar nynorsk).
Och skånskan har mycket gemensamt med danska (och bokmål), både ord och uttal. Rätt imponerande tycker jag, med tanke på att svenskarna gjorde allt och lite till för att utrota hela kulturen.
Din tanke är väldigt intressant 
. Jag tycker också att det är intressant hur språk har formats och hur det har förändrats.
Yo, VIP. Let's kick it! Ice, ice baby!
Dj Torsten is playing: Kelly family-Fell in love with an alien.
Varje gång jag hör den låten tänker jag på ET. 
Dj Torsten is playing: Kelly family-Fell in love with an alien.
Varje gång jag hör den låten tänker jag på ET. 
Bah! Jag ska f*n skriva ett mail till Ubisoft och klaga. Varför ska det vara så svårt? Har man 86 titaner med i truppen så borde man väl klara av fienderna, men nej då. De är 10 gånger starkare. Det spelar ingen roll hur stark trupp jag har.
"You have been eliminated from the game." Va f^n!