• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    Anonym (Old) skrev 2024-05-28 15:23:58 följande:
    Tack ❤️ en sån fin historia. Mina föräldrar hade också hund.
    Varsågod! ❤️ Ja, då kan du säkert föreställa dig vilken lättnad det var att det slutade så lyckligt 🥹
  • Anonym (Old)
    Eurydike skrev 2024-05-29 00:38:19 följande:
    Varsågod! ❤️ Ja, då kan du säkert föreställa dig vilken lättnad det var att det slutade så lyckligt 🥹
    Ja, verkligen. Är själv djurmänniska. En av flera tunga saker att hantera just nu är förlusten av ett älskat djur.
  • Anonym (Old)
    fultextad användarhandbok skrev 2024-05-27 21:25:11 följande:
    Kanske är ledsamhet glädjens avigsida. Glädjen och ron är potentialer inom dig. Låt blicken vila still en stund, finn stöd i ordlöst varande. Luta dig tillbaka i evighetens nu. Så småningom kommer nog de nämnda potentialerna att slå ut, som frön som får vatten, näring och sol. Kanske redan i morgon. Lycka till dig.
    Tänkvärt ❤️ Det är väl det klassiska, efter regn kommer solsken. Har bara så mycket tråkigt att hantera just nu samtidigt.
  • Anonym (Old)
    Freddie K skrev 2024-05-27 12:36:03 följande:
    Varför så moloken?
    Många tråkigheter som lagt sig på rad just nu. Man får bara hantera det. Tack för ditt inlägg ❤️
  • Eurydike
    Anonym (Old) skrev 2024-05-30 17:18:52 följande:
    Ja, verkligen. Är själv djurmänniska. En av flera tunga saker att hantera just nu är förlusten av ett älskat djur.
    Då förstår jag verkligen att du är ledsen 😢 Jag har tagit det oerhört hårt när mina djur har dött. Synd att djur (ofta) lever så kort jämfört med människor 🖤🐾
  • Freddie K
    Anonym (Old) skrev 2024-05-30 17:23:10 följande:
    Många tråkigheter som lagt sig på rad just nu. Man får bara hantera det. Tack för ditt inlägg ❤️
    Jag vet hur det är. Det är mest bara tråkigheter i mitt liv med, men det finns en och annan ljusglimt och det får man ta vara på. Glad
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Old)
    Eurydike skrev 2024-05-30 22:06:59 följande:
    Då förstår jag verkligen att du är ledsen 😢 Jag har tagit det oerhört hårt när mina djur har dött. Synd att djur (ofta) lever så kort jämfört med människor 🖤🐾
    Ja, djurens liv är korta. Man får tyvärr bara ta det. Älskar djuren och blir väldigt fäst vid dom.

Idag är det sol och vackert väder och jag tänker vara ute hela dagen ☀️ Det mår jag bra av. Ha en fin dag alla ❤️❤️❤️
  • Freddie K

Jag sitter och funderar på vem Klas-Göran är och om han fortfarande är kär i mig?

För, är du kär i mig ännu Klas-Göran? Har du kvar dina känslor för mig? *Ylar*.

• Eurydike
    Freddie K skrev 2024-06-01 13:43:16 följande:

Jag sitter och funderar på vem Klas-Göran är och om han fortfarande är kär i mig?

För, är du kär i mig ännu Klas-Göran? Har du kvar dina känslor för mig? *Ylar*.

Klart han är! Han har inte bara kvar sina känslor för dig, utan de har vuxit sig starkare under åren. Nu blir han knäsvag och får hjärtklappning bara han tänker på dig 😍
  • Freddie K

Jag känner för att rimma lite. Jag gör ju det ibland, så här kommer det:

Rosor är röda, violer är blå.
    Träden är gröna, varför är det så?
    Det är mycket jag inte förstår.
    Till exempel att efter varje vinter blir det vår.
    Vad man skördar är också det man sår.
    Vad du ser är vad du får. 

Svar på tråden Här är vi alla vänner.