• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Snälla Killen skrev 2025-05-15 05:35:02 följande:
    Hmmm...

Jag är isf redo för Torsten 🙂

100%, så länge jag inte leds in i någon ny kult eller liknande...
    Det hade varit något:" The church of Torsten." Haha.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Snälla Killen
    Freddie K skrev 2025-05-15 05:38:20 följande:
    Det hade varit något:" The church of Torsten." Haha.
    Haha ja eller hur! Och varje söndag inleds predikan med - "OK, you party animals, you know what to do!!!"

Snäll? Definiera snälla...
  • Freddie K
    Snälla Killen skrev 2025-05-15 10:08:39 följande:
    Haha ja eller hur! Och varje söndag inleds predikan med - "OK, you party animals, you know what to do!!!"
    Haha, precis! .
  • Freddie K

Let's get together to fight this holy armageddion. So when the man comes, it would be no, no doom. *Ylar*.

• Freddie K

Dj Torsten is playing: Hit 'n' hide-Space invaders.

• Freddie K

"Man ska aldrig göka på tom mage." Norskt ordspråk.

• Snälla Killen
    Freddie K skrev 2025-05-15 22:16:59 följande:

"Man ska aldrig göka på tom mage." Norskt ordspråk.

Jag arbetar 50% av min tid i Norge sedan ett halvår tillbaka och har arbetat tillsammans med en norrman sedan 2014, men jag har aldrig hört det uttrycket innan 🙂

Men det låter klokt ändå...
  • Aniiee

Spanska sjukan, spanska sjuka, spanska sjukan, sida upp och sida ner.... man kan bli deprimerad för mindre.

Jag funderar på att se om jag har kvar min Wattpad och börja posta skriverier där igen.

Ska man ta ner julstjärnan snart, eller är det lika bra att låta den sitta till nästa jul?

Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
  • Snälla Killen
    Aniiee skrev 2025-05-15 23:23:57 följande:

Spanska sjukan, spanska sjuka, spanska sjukan, sida upp och sida ner.... man kan bli deprimerad för mindre.

Jag funderar på att se om jag har kvar min Wattpad och börja posta skriverier där igen.

Ska man ta ner julstjärnan snart, eller är det lika bra att låta den sitta till nästa jul?

Är du deprimerad fröken? Varför då?

Jag har haft två stycken jultavlor hängandes på väggen i snart två år nu. Väldigt praktiskt vid jul att slippa tänka på den biten faktiskt 🙂
  • Aniiee
    Snälla Killen skrev 2025-05-15 23:37:45 följande:
    Är du deprimerad fröken? Varför då?

Jag har haft två stycken jultavlor hängandes på väggen i snart två år nu. Väldigt praktiskt vid jul att slippa tänka på den biten faktiskt 🙂
    Lite lätt kanske. Jag läser i kyrkböckerna. "Död-och begravningsbok", från 1920. Och som sagt, varenda jävel dör av spanska sjukan. veckogamla barn och gamla 80-åriga tanter, och alla däremellan. Kvinnor som knappt hinner bli änkor vid 30 innan de också dör av samma sjukdom tre dagar senare. Män som begraver fru och hela barnaskaran. Som sagt, var man inte deprimerad innan så blir man av läsningen.

Ja, det är ju praktiskt. Jag är ju kort också så jag slipper gärna klättra på stegarn.
    Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
Svar på tråden Här är vi alla vänner.