• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • burleskburkläsk
    fultextad användarhandbok skrev 2025-05-18 14:14:02 följande:
    Hej, jo tack, det blev en ganska trött kväll, piggare i dag nog, träningsvärk i en del muskler. Hur går det för dig annars? Och styrka i nävarna har du! Gynnsam egenskap att ta fram vid behov.
    Gott att höra att du är piggare idag, det glädjer mig! 🥳

Förstår det, du måste ha varit helt slut...du skulle haft en go kille som pysslade om dig och som finns där när det händer! 😄
    Träningsvärk ja, kan bara föreställa mig...hur långt innan vet du att det kommer att hända?
    Går de att förhindra?

Det gör mig ledsen och brydd att detta händer dig... 😑

Dock är jag glad att du nämner det...så vi vet iaf.
    Jag kan inte allas ålder här, dock vet jag att du är yngre än mig...kommer du alltid att dras med detta?

Det går bra för mig...rör på mig mycket och tränar...gått fyra timmar i rask takt och om en liten stund skall jag träna lite hemma.

Tack, jo det vill jag tro! 😁

...och det kan man nog ha mycket nytta av! 💪😅

Var rädd om dig! 🤗
    Pass di...jau har kråsor i labbarna! :P
  • fultextad användarhandbok
    burleskburkläsk skrev 2025-05-18 19:03:47 följande:
    Gott att höra att du är piggare idag, det glädjer mig! 🥳

Förstår det, du måste ha varit helt slut...du skulle haft en go kille som pysslade om dig och som finns där när det händer! 😄
    Träningsvärk ja, kan bara föreställa mig...hur långt innan vet du att det kommer att hända?
    Går de att förhindra?

Det gör mig ledsen och brydd att detta händer dig... 😑

Dock är jag glad att du nämner det...så vi vet iaf.
    Jag kan inte allas ålder här, dock vet jag att du är yngre än mig...kommer du alltid att dras med detta?

Det går bra för mig...rör på mig mycket och tränar...gått fyra timmar i rask takt och om en liten stund skall jag träna lite hemma.

Tack, jo det vill jag tro! 😁

...och det kan man nog ha mycket nytta av! 💪😅

Var rädd om dig! 🤗
    Jag är nog ganska tråkig efter sådant har hänt, inte så värst kommunikativ på ett tag, men kanske upphör det i framtiden. Kanske sker något oväntat också på relationsfronten någon gång, man vet ju inte! 

Inte alltid som jag får någon förkänning, den här gången fick jag det, men förväxlade den med ångest. Från det att förkänningen uppstår har jag en handfull sekunder på mig att vidta åtgärder, som att lägga mig ner exempelvis. Förhoppningsvis kommer medicinen att förhindra det då den har kommit upp i dos en del. Tjugufem blir jag i mitten av augusti.

Nå men se där! Förhoppningsvis har du mildare träningsvärk bara! Jodå, trilskande burkar, inte just läskburkar, men många andra, då kommer greppet väl till pass. Lycka till med träning och ta hand om dig också!
  • burleskburkläsk
    fultextad användarhandbok skrev 2025-05-18 20:41:01 följande:
    Jag är nog ganska tråkig efter sådant har hänt, inte så värst kommunikativ på ett tag, men kanske upphör det i framtiden. Kanske sker något oväntat också på relationsfronten någon gång, man vet ju inte! 

Inte alltid som jag får någon förkänning, den här gången fick jag det, men förväxlade den med ångest. Från det att förkänningen uppstår har jag en handfull sekunder på mig att vidta åtgärder, som att lägga mig ner exempelvis. Förhoppningsvis kommer medicinen att förhindra det då den har kommit upp i dos en del. Tjugufem blir jag i mitten av augusti.

Nå men se där! Förhoppningsvis har du mildare träningsvärk bara! Jodå, trilskande burkar, inte just läskburkar, men många andra, då kommer greppet väl till pass. Lycka till med träning och ta hand om dig också!
    Det tror jag inte alls det...men jag menar det kan väl vara mysigt, nån som håller din hand och sitter och pratar med dig lugnt och försiktigt...bara att känna att du har nån som finns där för dig för att han tycker om dig!
    Du skulle hittat en kille, inte väntat på att någon hittar dig utan du skulle valt ut en som är nåt för dig!

Du är ung...är du Virgo? (Skriver det ordet och inte det Svenska så du inte tror jag är helt kass i skallen)(syftar på stjärntecken...och frågar väldigt sällan om någon är Lejon...men visst du är ju en Finsk kvinna så Lejon borde passa bättre om du hänger med...) 😉

Ooja, träningsvärken är näst intill obefintlig 😃

Ja, burköppnare har jag haft som extrasyssla på vissa jobb 🤣

Tack vännen! 🥳
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2025-05-18 18:07:32 följande:

Kladdkake-muffins eller -cookies?

Hur har ni det, denna blåsiga söndag?

Misstänker att du redan bakat färdigt vid det här laget, men jag röstar på cookies 🍪

Dagen har varit fin! Jag vilade upp mig efter igår och har faktiskt inte ens gått ut, så jag slapp blåsa bort 💨
    burleskburkläsk skrev 2025-05-18 21:57:46 följande:
    Det tror jag inte alls det...men jag menar det kan väl vara mysigt, nån som håller din hand och sitter och pratar med dig lugnt och försiktigt...bara att känna att du har nån som finns där för dig för att han tycker om dig!
    Du skulle hittat en kille, inte väntat på att någon hittar dig utan du skulle valt ut en som är nåt för dig!

Du är ung...är du Virgo? (Skriver det ordet och inte det Svenska så du inte tror jag är helt kass i skallen)(syftar på stjärntecken...och frågar väldigt sällan om någon är Lejon...men visst du är ju en Finsk kvinna så Lejon borde passa bättre om du hänger med...) 😉

Ooja, träningsvärken är näst intill obefintlig 😃

Ja, burköppnare har jag haft som extrasyssla på vissa jobb 🤣

Tack vännen! 🥳
    Överlag är jag nog ganska dålig på den typen av förhållanden, kanske förstår jag dem inte riktigt fullt ut. Det i din beskrivning låter som en nära vän, men det kan vara att jag helt enkelt inte är bra på sådant.

Haha! Men det stämmer faktiskt, jag är lejon ganska just där innan just virgo tar vid, i stjärntecken för att förtydliga där med! Och du är väl en svensk tiger då? Nåja, säkert har du något stjärntecken också, om du inte råkar ha något riktigt ovanligt som födelsedag, typ den 30 februari som senast inträffade 1712 eller så.

Bra grundkondition och styrka då alltså! Du borde ha blivit befordrad till burkläskdrickare istället. 
  • burleskburkläsk
    fultextad användarhandbok skrev 2025-05-19 17:40:52 följande:
    Överlag är jag nog ganska dålig på den typen av förhållanden, kanske förstår jag dem inte riktigt fullt ut. Det i din beskrivning låter som en nära vän, men det kan vara att jag helt enkelt inte är bra på sådant.

Haha! Men det stämmer faktiskt, jag är lejon ganska just där innan just virgo tar vid, i stjärntecken för att förtydliga där med! Och du är väl en svensk tiger då? Nåja, säkert har du något stjärntecken också, om du inte råkar ha något riktigt ovanligt som födelsedag, typ den 30 februari som senast inträffade 1712 eller så.

Bra grundkondition och styrka då alltså! Du borde ha blivit befordrad till burkläskdrickare istället. 
    Synd att du ser dig som dålig...ovan kanske och kanske lite osäker eller obekväm.
    Jag menar mer en livskamrat...en väldigt nära vän och partner i samma paket.
    Vad jag skrev var sådant jag kan tänka mig känns tryggt och skönt i en sån situation...är det en partner så kan där såklart förekomma t.ex pussar och kramar.
    Dock är inte en nära vän dumt heller...
    Här hos oss är du en riktigt bra vän...trevlig, rolig, snabbtänkt och vitsig men framförallt snäll...vi är säkerligen en dröse här som tycker om dig! 🤗

Kul att du är vårat finska lejon, trevligt när du kikar förbi! 🦁

Jäkligt bra ibland att förtydliga, kan bli knasigt annars!

Otroligt kul att du säger just tiger, katt är mitt favoritdjur och av alla de stora kattdjuren är tigern min absoluta favorit! 😍

Nej så speciell är jag inte 😁
    Skorpion är jag, det får duga!

Ja det har jag allt! 😃
    Hahaha, den var bra...burkläskdrickare...där plockar du poäng! 😁🏆
    burleskburkläsk skrev 2025-05-19 19:21:48 följande:
    Synd att du ser dig som dålig...ovan kanske och kanske lite osäker eller obekväm.
    Jag menar mer en livskamrat...en väldigt nära vän och partner i samma paket.
    Vad jag skrev var sådant jag kan tänka mig känns tryggt och skönt i en sån situation...är det en partner så kan där såklart förekomma t.ex pussar och kramar.
    Dock är inte en nära vän dumt heller...
    Här hos oss är du en riktigt bra vän...trevlig, rolig, snabbtänkt och vitsig men framförallt snäll...vi är säkerligen en dröse här som tycker om dig! 🤗

Kul att du är vårat finska lejon, trevligt när du kikar förbi! 🦁

Jäkligt bra ibland att förtydliga, kan bli knasigt annars!

Otroligt kul att du säger just tiger, katt är mitt favoritdjur och av alla de stora kattdjuren är tigern min absoluta favorit! 😍

Nej så speciell är jag inte 😁
    Skorpion är jag, det får duga!

Ja det har jag allt! 😃
    Hahaha, den var bra...burkläskdrickare...där plockar du poäng! 😁🏆
    Några vänner har jag, framförallt en mycket nära vän, men pussar och sådant utbyter vi inte. Nu projicerar du nog dina egenskaper. Solig Nej men jag har ju all anledning att vara snäll här i kedjan, dessutom tar det lång tid att göra mig på dåligt humör, och även då undviker jag sådant som kan vara dumt mot andra. Katten är ett trevligt djur, egensinnigt och fint. Dess större släktning tigern ser smidig och stark ut, men ingen jag hade försökt locka på ute i det vilda. 

Se där! Nog var det väl skorpionen som var passionerad och målmedveten, om jag kom ihåg rätt. Nog duger det! 

Så länge det är någon god och drickbar burkläsk kan det nog vara en okej befordran. 
  • burleskburkläsk
    fultextad användarhandbok skrev 2025-05-19 21:41:49 följande:
    Några vänner har jag, framförallt en mycket nära vän, men pussar och sådant utbyter vi inte. Nu projicerar du nog dina egenskaper. Solig Nej men jag har ju all anledning att vara snäll här i kedjan, dessutom tar det lång tid att göra mig på dåligt humör, och även då undviker jag sådant som kan vara dumt mot andra. Katten är ett trevligt djur, egensinnigt och fint. Dess större släktning tigern ser smidig och stark ut, men ingen jag hade försökt locka på ute i det vilda. 

Se där! Nog var det väl skorpionen som var passionerad och målmedveten, om jag kom ihåg rätt. Nog duger det! 

Så länge det är någon god och drickbar burkläsk kan det nog vara en okej befordran. 
    Nej precis...en vän är en vän...men kul att duvhar en mycket nära vän...och kul för din vän också! 🤗

Ja det kanske jag gör...jag vet inte helt, det var inte med mening dock isf 🙈

Fina egenskaper du besitter!

Ja katten är verkligen ett toppendjur, har du elller har du haft nåt husdjur?

Nej precis, jag har varit rätt nära tigrar på Ölands djurpark...tur där är rejäla galler!

Du kan det där med stjärntecken du!
    Ja det duger nog...kunde kanske varit sämre 😁

Exakt...Jaffa är den enda finska läsken jag kommer på, vill minnas den var bra...så den får det bli!
  • Freddie K

När jag lyssnar på låten:" Staying alive", så får det mig alltid att tänka på en gammal kompis till mig. Han heter Steinar och folk sjöng alltid den låten för honom. Det låter ju ganska lika ändå. "Steinar, staying alive", om man vrider lite på det, så att säga.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: Cool James & Black teacher-Dr. Feelgood.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.