Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Kladdkake-muffins eller -cookies?
Hur har ni det, denna blåsiga söndag?
Nej men jag har ju all anledning att vara snäll här i kedjan, dessutom tar det lång tid att göra mig på dåligt humör, och även då undviker jag sådant som kan vara dumt mot andra. Katten är ett trevligt djur, egensinnigt och fint. Dess större släktning tigern ser smidig och stark ut, men ingen jag hade försökt locka på ute i det vilda.
Nej men jag har ju all anledning att vara snäll här i kedjan, dessutom tar det lång tid att göra mig på dåligt humör, och även då undviker jag sådant som kan vara dumt mot andra. Katten är ett trevligt djur, egensinnigt och fint. Dess större släktning tigern ser smidig och stark ut, men ingen jag hade försökt locka på ute i det vilda. När jag lyssnar på låten:" Staying alive", så får det mig alltid att tänka på en gammal kompis till mig. Han heter Steinar och folk sjöng alltid den låten för honom. Det låter ju ganska lika ändå. "Steinar, staying alive", om man vrider lite på det, så att säga.
Dj Torsten is playing: Cool James & Black teacher-Dr. Feelgood.