• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-05-11 02:36:52 följande:
    Lite fel låt, men tack för att du deltog. :-P.
    Jag vet, men jag tänkte att den passade ihop med din låt eftersom att båda handlar om att inte komma någonstans oavsett om man sitter fast eller snurrar runt 🤣 Tack själv! Det var trevligt att yla ikapp i denna sena timme 🐺
  • Eurydike
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2025-05-11 02:37:25 följande:
    Mi nah need pants.
    Nej, en dammråtta får gå naken om baken ☺️
  • Eurydike

Sussa sött nu Freddie! Jag ska försöka kvart i tre-ragga på John Blund och se om han nappar 😉

• burleskburkläsk
    Eurydike skrev 2025-05-11 02:29:24 följande:
    Fultextad har lärt mig ett och annat ord, men det där var nog allt jag kan tyvärr 😅

Söt och god som en rulltårta! 😋
    Bättre än inget 😉

Bättre, som hemmabakad smulpaj med blåbär och hemmalagad krämig vaniljsås gjord på vaniljstång 😜
  • burleskburkläsk
    Eurydike skrev 2025-05-11 02:31:10 följande:

På tal om rulltårta så har jag bara bakat det en enda gång. Den blev jättetjock och stel och sprack när jag skulle rulla den. Rulltårtan kan bäst beskrivas som jättelik istället för jättegod. Jag fick tvinga i mig en bit 🙃

Hehe, lätt hänt! 😉

Drygt när man misslyckas med nåt gott...jag gjorde en slags marängtårta med lemon curd...marängen den gången är mitt största misslyckande! 🙈
  • Mayjel
    Eurydike skrev 2025-05-11 02:42:19 följande:
    Jag vet, men jag tänkte att den passade ihop med din låt eftersom att båda handlar om att inte komma någonstans oavsett om man sitter fast eller snurrar runt 🤣 Tack själv! Det var trevligt att yla ikapp i denna sena timme 🐺
    Visste inte att den låten hade en djupare mening. Kul att du ville dela med dig av denna. Kollade videon nyss och det enda som fastnade hos mig var ett störtskönt dansbeat och en ruskigt voluminös 80-talsfrisyr på sångaren. Tuperat våffelhår 😱 
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2025-05-11 02:44:37 följande:

Sussa sött nu Freddie! Jag ska försöka kvart i tre-ragga på John Blund och se om han nappar 😉

Hoppas du kom i säng ordentligt och att du sover så sött nu. .
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

You'll never catch me alive! Mwahahah!

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-05-11 06:45:48 följande:
    Hoppas du kom i säng ordentligt och att du sover så sött nu. .
    Det gjorde jag absolut vid den tiden! John Blund nappade på min invit och strödde sand i ögonen på mig eller vad det nu är han sysslar med 🤩
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-05-11 14:53:58 följande:

You'll never catch me alive! Mwahahah!

Jag får la försöka! 🐺😅
Svar på tråden Här är vi alla vänner.