Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Mortiscia80 skrev 2022-04-18 12:48:50 följande:
    Anspråk, att göra anspråk på territorium.
    Hur skriver man det i en mening så att den blir korrekt? Meningen går: "Dammråttan är skygg och väldigt territoriumhävdande". Men det ordet vill jag ändra på.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Monsieur Venus skrev 2022-04-18 12:54:43 följande:
    Revirmarkerande kanske? Glad
    Ja, det var ett bra ord! Tack. .
  • Freddie K

Berättelsen blir bra, men lång! I alla fall för mig som bara skriver kortare berättelser.

• Freddie K

Soft kitty, warm kitty. Little ball of furr. Happy kitty, sleepy kitty. Pur, pur, pur.

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-04-18 14:59:31 följande:
    Haha jaså du har tittat på Big Bang Theory igen? :D
    Haha, nej, det var faktiskt ett tag sen. Jag bara kom och tänka på den! . Jag har lite tråkigt just nu. Tungan ute
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-04-18 15:04:32 följande:
    Aha :) Jag har lyckats klicka bort några flikar, dvs läsa igenom dem för att kunna stänga. Jag har alldeles för många... När ska man egentligen hinna läsa allt? Är allt så viktigt att läsa ens? Njah. Jag försöker frigöra mig lite från den digitala världen men behöver en plan för hur det ska gå till.
    Aha. Ja du, det vet jag inte när man ska hinna det. Hm. Allt kanske inte är viktigt. Bara det jag skriver! Tungan ute. Nej, men det är bra att frigöra sig lite från den digitala världen, för annars fastnar man där och missar det som är viktigt i livet.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-04-18 15:37:50 följande:
    Ja jag tänker göra en hel del förändringar om ungefär en månad, få ordning på mitt liv.
    Det låter bra! Om du behöver prata eller så så vet du var jag finns! .
  • Freddie K

Vad heter det när man till exempel blir deprimerad på hösten? Jag kan ordet, men jag har tappat det nu och jag försöker komma på det, men det går inte! Jag blir galen!

• Freddie K
    Freddie K skrev 2022-04-18 15:56:32 följande:

Vad heter det när man till exempel blir deprimerad på hösten? Jag kan ordet, men jag har tappat det nu och jag försöker komma på det, men det går inte! Jag blir galen!

Nu kom jag på det. Melankolisk var ordet jag sökte!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.