Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

God morgon, världen! .

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Dagens betänklighet:

Hellre att se som ett arsel än att se ut som ett arsel. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-04-14 07:32:57 följande:
    Haha jaa :D

Testar att skriva nu, på morgonen verkar det gå lättare. Skumt det där... Jaha, torsdag idag, sista "arbetsdagen" innan påsk! Lektion om ett par timmar, annars inget "måste" idag men tiden lär gå åt ändå.
    Whoa! Du får inte skrämmas så där, Morty! Jag var inte beredd! :s. 

Jo, men det är väl skönt att få lite gjort i alla fall, sen kan man ta lite ledigt. Vi har halvdag på jobbet idag, men jag tänker inte åka dit. Känns bara dumt att åka dit och vara där i två timmar när resan dit och hem tar en timme.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-04-14 08:14:55 följande:
    Haha! :D Ja numera är det då lögn i h.... att kunna kommentera. Men fm går rätt ok.

Helt rätt tänkt, vad ska du dit och göra då. Då kan du säkert hitta på nåt roligare, skriva eller så :)
    Jo, precis. Så tänker jag med! Just nu håller jag på att renskriva lite. Jag känner att jag inte kan göra det på jobbet, för jag får inte riktigt lugn och ro för det.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-04-14 08:26:11 följande:
    Förstår det, kan tänka mig att ni är några stycken som går omkring där eller? Ingen undangömd vrå att sitta och skriva i heller?
    Jag brukar dra mig undan till ett annat rum, men när jag sitter vid datorn så måste jag sitta i det andra rummet. Det måste jag när vi jobbar på mina böcker och så med, för då sitter vi vid min coach dator, för den är större.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-04-14 08:30:08 följande:
    Ok :) Du får väl berätta sen hur dagen blev
    Aye. Jag kommer nog bara sitta och skriva hela dagen. Har lite jag måste renskriva. Jag håller på att skriva om: " Dammråttornas värld", bland annat och där har jag kommit ganska långt. Lite mer än halvvägs, men det ska skrivas in på datorn med.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-04-14 08:33:42 följande:
    Ja, den idén kommer jag ihåg att du nämnt förut! Kul! :)
    Jo, den ska bli kul sen när den är klar. Tar ju bara sån tid att skriva på den. :s. Men den är rätt kul faktiskt! Ska lägga ut den på BoD sen. .
  • Freddie K

Då drar vi igång påskfirandet! Fram med den stora groggen och jordgubbstårtan! .

• Freddie K
    Freddie K skrev 2022-04-14 17:06:20 följande:

Då drar vi igång påskfirandet! Fram med den stora groggen och jordgubbstårtan! .

Jag kom på att jag inte dricker och sötsaker får jag inte äta. Skäms. Hur firar man påsk då? 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.