Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Se där ja. Där kickade kvällsmedicinen in. Hallå kexet, står du här och smular? Grrrrr. .

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Freddie K skrev 2022-04-18 17:11:49 följande:

Se där ja. Där kickade kvällsmedicinen in. Hallå kexet, står du här och smular? Grrrrr. .

BTW: Det var det första Torsten sa till Elvira: "Hallå kexet, står du här och smular"! Varpå hon svarade: "Nej, jag står här och dammar"! Hon var inte imponerad! Så många roliga historier jag har om de två! .
  • Freddie K
    Monsieur Venus skrev 2022-04-18 21:07:10 följande:
    Hur slutade det med Elvira? Har Torsten en flickvän nu? Kyss
    Ja, det har varit ihop ett tag nu! .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-04-18 22:03:36 följande:
    Tack {#emotions_dlg.flower}
    Känns bara bra att känna sig behövd och kanske göra någon liten skillnad i någons liv. Jag kanske inte ger de bästa råden alltid, men jag lyssnar gärna. .
  • Freddie K

Arthur googlade på Mackan, så de tog han, arma stackarn. Gav han vad han tål. Nu går han på rohypnol!

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-04-19 08:43:10 följande:
    Ja det känns skönt att ha någon som kan ge omtanke ibland, livet kan ge en törnar minsann.
    Jo, absolut. Så känner jag med!

Kom precis hem från jobbet. "Dammråttornas värld" är snart färdig. Har suttit och skrivit på den hela dagen! .

Jag pitchade en idé jag hade till en rolig reklamfilm till min coach, men han tyckte att det var lite stötande. Han fattade inte heller riktigt poängen med den.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-04-19 16:48:40 följande:
    Det låter som en produktiv dag! :) Det har jag också haft, har fått en hel del gjort och saker har liksom gått min väg, väldigt smidigt.
    Det låter bra! Det är skönt när man har såna dagar! .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-04-19 16:50:13 följande:
    Ja verkligen :D Och solen skiner så vackert idag, det hjälper också.
    Jo, det gör det verkligen! På min dator står det 19 grader. Kan det stämma?
  • Freddie K

Idag känner jag mig glad för en gångs skull. Idag är jak en snell hest aeta massa kres! .

• Freddie K

Jag har funderat på en sak. Ni vet uttrycket:" Han har i alla fall hjärtat på rätt ställe". Var kommer det ifrån? Jag menar, man kan ju inte ha hjärtat på fel ställe! Man har ju aldrig hört någon säga:" Jaja, men han har i alla fall hjärtat på fel ställe", liksom. Foten i munnen

Svar på tråden Här är vi alla vänner.