Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

I never wanted to be your weekend lover. I just wanted to be some kind of friend. Baby, I can't never steal you from another. *Ylar*.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Jag är hemma från jobbet idag, men det betyder inte att jag inte jobbar. Jag skriver lite och försöker värva nya medlemmar och det går rätt bra, faktiskt. .

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-11-11 11:05:23 följande:
    Vad kul! :) Medlemmar till vad?
    Till mitt jobb. Jag jobbar ju i en förening samtidigt som det är en daglig verksamhet. Svårt att förklara riktigt, men vi har en medlemstidning som kommer ut fyra gånger per år som man kan prenumerera på för tio kronor per år. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-11-11 11:13:03 följande:
    Ok, jag förstår! :) Billig prenumeration förresten, kommer tidningen ut digitalt då eftersom ni kan hålla så lågt pris?
    Den finns både på nätet och i pappersform. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-11-11 11:14:57 följande:
    Bra bra :) Lycka till med värvningarna!
    Tack! . Vad ska du hitta på idag då?
  • Freddie K

Jag går och vilar en stund. Har varit uppe sen 04:10 i morse.

• Freddie K
    Antigone skrev 2022-11-11 12:11:36 följande:

Nu har jag blivit hemlös 😮 Lägenheten under min började brinna och det vällde in rök i min lägenhet via köket, trots att det inte ska kunna göra det, så den blev helt rökfylld. När jag tog mig ut var trappuppgången också helt rökfylld. Brandmännen är där och släcker nu. De kastade ut helt brandskadade möbler genom fönstret från lägenheten under och sög ut rök från min lägenhet. Jag fick med mig min mobil och kläderna jag lyckades slänga på mig i farten. Hoppas inte min lägenhet är alltför rökskadad så jag kan bo där snart igen! 😱 Ingen omkom tack och lov i branden 🙏

Nej! Vad tråkigt. Varför ska dåliga saker hända med bra människor? Behöver du ett ställe att sova på så är min dörr alltid öppen! En stor kram och jag hoppas att allt ordnar sig! {#emotions_dlg.flower}
  • Freddie K
    Antigone skrev 2022-11-11 13:14:22 följande:
    Ja verkligen! Vilken chock! Tack! Jag är ändå hellre en bra människa som det händer dåliga saker, än en dålig människa som det händer bra saker 😊 Åh! Tack det var väldigt snällt av dig! ❤️🙏 Jag har en kompis som jag kan bo hos så länge! Nu ska jag ut och tröstäta lite 😋 Stor kram tillbaka! 🤗
    Det var bra sagt! . Du vet var jag finns om du behöver mig. Hjärta
Svar på tråden Här är vi alla vänner.