Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Eurydike skrev 2022-11-22 09:27:13 följande:

*Klappar i händerna.*

Jag blir nästan lite nostalgisk, för du sprang naken genom tråden med kalsongerna på huvudet precis när jag hade hittat hit 😊 Kommer ihåg hur chockad jag blev då, men efter att ha hängt här ett tag, så vet jag att det bara är en vanlig dag 😉

Hoppas du fick på dig kläderna snabbt efteråt så du inte fryser!

Haha! Jo, kläderna fick jag på mig ganska fort. Känner mig som en isglass nu. Skäms
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2022-11-22 09:36:35 följande:
    För mig är det de här små tänkvärdheterna som landar så rätt, även om jag inser att med Freddie i tråden kan vad som helst hända.
    Ska ringa om vantarna idag. Kan ha glömt dem på buffestället men på grund av vintern orkade jag inte gå tillbaka. 
    Så är det! . Man vet aldrig var man har mig! Skäms. Jobbigt att tappa sina vantar. Jag har ett extra par om du behöver. .
  • Freddie K

Dagens random thing: Nah, it needs more garlic.

• Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2022-11-22 09:36:35 följande:
    För mig är det de här små tänkvärdheterna som landar så rätt, även om jag inser att med Freddie i tråden kan vad som helst hända.
    Ska ringa om vantarna idag. Kan ha glömt dem på buffestället men på grund av vintern orkade jag inte gå tillbaka. 
    Jag är annars lugn och rätt tillbakadragen irl, men det är skönt att jag har hittat ett ställe, en oas, där jag kan få leva ut lite. .
  • Freddie K

Jag sitter och funderar lite. Ni vet när man var liten så sa alltid mamma, min mamma i alla fall att ät upp din mat. Tänk på barnen i Afrika! Vad hjälper det dem om jag inte äter upp min mat? Föräldrar har alltid så dåliga argument, tycker jag!

• Freddie K

Dagens random thing: Forgive me father for I have sinned!

• Freddie K
    smulpaj01 skrev 2022-11-23 06:52:22 följande:
    Det finns inget dåligt väder om man har rätt kläder.

Så oömma kläder och ett glatt humör, det kommer man långt på

Själv kommer jag förhoppningsvis till jobbet snart :)
    *Går fram till och hälsar på. Ge en giffel till*. Tyvärr blir det ingen kanelbulle för Eurydike fick mina sista. Hopas du ska trivas hos oss! .
  • Freddie K

Dagens random thing: Nej, jag tänker inte betala 4000 spänn för ett par hörlurar till telefonen! 

• Freddie K
    Eurydike skrev 2022-11-24 10:27:10 följande:

*Släpar mig in.*

Efter att ha knarkat kaffe tre dagar i sträck ☕️☕️☕️

Sov nästan ingenting i natt. Nu är det skärpning som gäller! I eftermiddag blir det bio istället 🍿😊

Du skulle ju inte dricka kaffe! *Pekar med hela handen*.

Vad blir det för film? .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.