Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

If love so nice, tell me why it hurts so bad. If love so nice tell me, tell me why I'm sad? *Ylar*.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Skäl nummer fem till att tycka om mig: Jag har humor!

• Freddie K

Äntligen fredag! Korka upp Torsten och släng ut champagnen! . Jag är ledig nästa vecka med. Känner att jag behöver det. Vi får ju ingen semester-hab, men jag känner att jag behöver vara ledig ändå. .

• Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2022-12-09 09:58:55 följande:

Hej, jag har inte tittat så mycket på julkalendern och har inte heller skrivit så mycket här. Faktiskt inte alls. Men jag, liksom många, läser tråden, som jag nu förstått är Freddie K:s tråd? Skillnaden är väl att jag också kommenterar, och ni är väldigt duktiga på att bjuda in. Pojkvänner som läser dagböcker är vanligt och vidrigt. Att skriva dagbok är fint. Jag följer en tråd där människor skriver dagbok i tråden. Kanske kan inspirera? Hoppas att ni kommer igång. 

Hej där! . Det var jag som startade tråden, men den är till för alla som vill. Tänkte det kunde vara en bra idé att starta en sån här tråd. .
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2022-12-09 10:13:16 följande:
    Den verkar fungera väldigt bra. Jag förstod inte att det var du eftersom du heter något annat i trådstarten, Liten men hård? Jag har valt ett nytt alias men inte lyckats klura ut hur man byter ut det. 
    Tack, det gör den! . Jo, jag bytte nick till ett som jag kunde stå för. :s. Jag vet tyvärr inte hur man gör det. Man kanske måste avsluta kontot och sen öppna det igen?
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: Dr. Bombay-Calcutta.

• Freddie K

Skäl nummer sex till att tycka om mig: Jag är givmild!

• Freddie K

A tired Dj Torsten is playing: La Bouche-Be my lover.

• Freddie K

Nej, nu drar vi igång festen!

Svar på tråden Här är vi alla vänner.