Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Jag drömde om Torsten inatt. Det var första gången jag gjorde det. Jag kommer inte riktigt ihåg vad drömmen handlade om bara.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-01-03 06:25:39 följande:
    Oj så pass illa brännskadad så han fick vård i sex dagar.
    Freddie K skrev 2023-01-02 06:20:40 följande:
    Jo, han hamnade på intensiven i sex dagar med andra gradens brännskador. Skäms
    Vad jobbar du med, om man får vara så fräck att fråga det?
    Jobbar i ett storkök.
    Själv då?
    Jo, Skäms. Han var inte glad när han kom hem, kan jag säga.

Jag jobbar på en daglig verksamhet och lite i kansliet. Riksföreningen Grunden heter vi. .
  • Freddie K

Ensam i min lilla vrå. Här kan jag sitta. Här kan jag stå. *Ylar*.

• Freddie K

Om jag har en story för er! Ni ska få den sen! .

• Freddie K
    Dröm

En märklig julafton.

Vi var och firade jul hos min bäste väns föräldrar, jag och mitt ex. Vi umgicks fortfarande och så. Efter att ha delat ut julklappar sa jag till min bäste väns mamma att varför kommer du inte förbi med hunden längre som du brukar göra?

Då slog det mig. Både hon och hennes man var döda! Hon började berätta: "Jag dog 2019 av en hjärtinfarkt." Jag ville inte höra mer så jag gick ut i köket. Där stod hennes man. Han bara stod där. Jag la armarna om honom och kramade om honom. Tårarna sprutade ."Jag saknar er", bölade jag. "Såja, det är okej", sa han.

Efter en stund gick vi in till vardagsrummet igen. Hon sa att det var bäst att vi går nu. Jag sa till mitt ex att hon kunde sova hos mig om hon ville. Hon sa att hon inte kunde det. Jag brydde mig inte ens om att fråga varför.

Vi tog på oss ytterkläderna och gick. När vi hade kommit en bit kom vi till en skog. Hon försvann in i den. "Kom följ med mig", sa hon. "Jag vågar inte gå in i skogen", sa jag. Hon försvann allt längre in. Dit hon skulle gå kunde jag inte följa med henne.

Slut på dröm.
  • Freddie K

"Could you be loved and be loved? Don't let 'em fool ya. Or even try to school ya." *Ylar*.

• Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-01-04 10:24:46 följande:

Ibland i livet måste vi gå åt olika håll. Du kunde inte följa med dit ditt ex måste gå. Du älskade och saknade exets föräldrar i drömmen. Om man tappat kontakten med någon kan det kännas som om den har dött. Men du verkar ändå vara på ett bra plats i livet Freddie! Hoppas jobbveckan här går bra. 

Jo, tack. Nu är jag ledig tills på måndag. Vi har halvdag imorgon, men då tänker jag inte åka dit. Ingen idé att vara där i två timmar bara. Hoppas allt går bra för dig? .
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-01-04 11:03:46 följande:
    Tack som tänker på mig. Jag drömde om en stressad ekorre så vet inte hur bra det går. 🙃
    Ojdå. Det lät inte bra. Är du stressad över något?
  • Freddie K

Jag såg trailern på:"M3gan." Den verkar ju asläskig! Skäms

• Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-01-04 13:57:43 följande:
    Ja, jättestressad faktiskt. Och nu har min dator inte sparat det jag gjorde igår över natten så ännu mera stressad. Det är ändå fint att få frågan, även om det bara är såhär över nätet och jag försvinner härifrån mellan varven. Just för att jag är stressad. Men jag läser och det får mig att må bra. 
    Oj, det var inte bra! Så störande när man har jobbat mycket och det inte har sparats. Jo, men man får försvinna ibland. Det är typ bara jag som bor här, haha. Fint att vi kan få dig att må bra i alla fall. Det är en skön känsla. .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.