Här är vi alla vänner.
"If it´s rainig, it´s raining, tears from my eyes. Since your're gone. All I do is cry." *Ylar*.
"If it´s rainig, it´s raining, tears from my eyes. Since your're gone. All I do is cry." *Ylar*.
.
Hej, ja, vänner över nätet är inte fel. Liksom vargen i drömmen kan de ibland vara något annat än de utger sig för att vara bara. Jag är själv en person med många olika sidor, som de flesta, men har ofta fått höra det. Va, inte trodde jag att...? Osv
.Medic! I need a medic!
F*n, jag svalde snusen! Urk! 
Jag håller på med en grym kortnovell! Den heter:" I skyttegraven."
Den går så här:
"Kriget hade rasat i tre månader. Båda sidor hade grävt ner sig. En ung fotograf, Simon Ashford, hade fått i uppdrag att bevaka kriget.
I ett brev hem skriver han:"Mannarna är trötta och hungriga. Tyfus härjar, men jag mår bra under omständigheterna. Jag får bra med mat och hålls utanför de värsta striderna." Han avslutar med att tillägga:"Jag trodde mig veta något om livet, men inte att det kunde vara så här grymt!"
Längre än så har jag inte kommit. Jag kanske skriver om den lite senare, men vad tycks hittills? 
Tycker mer det känns som inledningen på en krigsroman än en kort novell. Annars blir jag fångad.
. Men den blir nog inte så lång.