Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Eurydike skrev 2023-02-10 14:54:20 följande:

Vet att jag postat den förut, men här kommer min bästa godislåt 😋🍭

">

Jag kontrar med den här. Den är speciellt till dig, för du är min utomjording. .

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-02-10 15:58:09 följande:

Testing testing, 1-2-3! Det är verkligen inte alla dagar som jag kan skriva i forumet längre, snarare nästan aldrig. Vet inte om det är webbläsaren som har för stor belastning eller nåt... Har iaf helg nu och ska köpa ny fläkt till datorn så den slutar leva om så infernaliskt. Har haft en hyfsat bra vecka på jobbet och hemma, har fått mycket gjort om man säger så :) Men nu tar vi en låt också!

Nej, men den förlorade dottern återvänder. Så trevligt. :--).
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-02-10 15:58:09 följande:

Testing testing, 1-2-3! Det är verkligen inte alla dagar som jag kan skriva i forumet längre, snarare nästan aldrig. Vet inte om det är webbläsaren som har för stor belastning eller nåt... Har iaf helg nu och ska köpa ny fläkt till datorn så den slutar leva om så infernaliskt. Har haft en hyfsat bra vecka på jobbet och hemma, har fått mycket gjort om man säger så :) Men nu tar vi en låt också!

Jag tar åt mig!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-02-10 16:06:21 följande:
    Haha jaa det ska man göra av allt som är positivt! :D
    Haha, ja, precis! .
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-02-10 18:51:06 följande:
    Det behöver du inte be mig två gånger om 😋😉
    Hehe, nej, ja vet! .
    Eurydike skrev 2023-02-10 18:55:21 följande:
    Vad gulligt! Tack! 🤩 Jag är gärna din utomjording 👽

Tänker mig att jag ser ut ungefär som i det här klippet, då E.T. har klätt ut sig 😉

">

Vet du varför du är min utomjording? .
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-02-11 02:28:08 följande:
    Nämen, är du uppe så här dags? Mitt i natten 🤤🌙 Nej, men det är jag förstås väldigt nyfiken på? 😊
    Jo, jag var ju det och jag hade så svårt att somna om. Jo, det är för att din skönhet inte är av denna värld! GladSkäms
    Eurydike skrev 2023-02-11 02:32:23 följande:

Själv har jag fått ett dilemma? Plötsligt började någonting gasa väldigt högt och jag undrade vad det var för galning som väsnades så mitt i natten. När ljudet inte tystnade tänkte jag; det kommer väl inte från min lägenhet? Självklart gjorde det det. Mitt kylskåp har blivit hemsökt. Det dånade som besatt, alltså verkligen jättehögt. Så jag stängde av det för att få lugn och ro. Det har betett sig mysko ett tag, så jag tror det gick sönder nu. Dilemmat är om jag vågar starta det igen eller ska låta maten ruttna 🤔

Oj, det låter inget bra. Kanske dags att byta kylskåp eller välsigna det! Tungan ute
  • Freddie K

"Stay on top but remain from the underground!"

• Freddie K
    Eurydike skrev 2023-02-11 10:38:28 följande:
    Wow! Vilken fin komplimang 🤩 Tack så mycket! Då är jag ännu hellre din utomjording 😊👽

Ja, jag får försöka välsigna det och om det inte lyckas får det gå i pension. Just nu är det tyst och snällt i alla fall!
    Glad. Så nu vet du det i alla fall! GladSkäms.

Vad bra. Hur går det med all mat då. Klarar den sig?
  • Freddie K

Jag har skut på ADHD-medicin, men jag hittade en påse med lite annan medicin för ADHD. Jag ville bara varna er, för jag kan bli lite aggressiv. Skäms

Svar på tråden Här är vi alla vänner.