Här är vi alla vänner.
Vet att jag postat den förut, men här kommer min bästa godislåt 😋🍭
">
Vet att jag postat den förut, men här kommer min bästa godislåt 😋🍭
">
Testing testing, 1-2-3! Det är verkligen inte alla dagar som jag kan skriva i forumet längre, snarare nästan aldrig. Vet inte om det är webbläsaren som har för stor belastning eller nåt... Har iaf helg nu och ska köpa ny fläkt till datorn så den slutar leva om så infernaliskt. Har haft en hyfsat bra vecka på jobbet och hemma, har fått mycket gjort om man säger så :) Men nu tar vi en låt också!
Testing testing, 1-2-3! Det är verkligen inte alla dagar som jag kan skriva i forumet längre, snarare nästan aldrig. Vet inte om det är webbläsaren som har för stor belastning eller nåt... Har iaf helg nu och ska köpa ny fläkt till datorn så den slutar leva om så infernaliskt. Har haft en hyfsat bra vecka på jobbet och hemma, har fått mycket gjort om man säger så :) Men nu tar vi en låt också!
OTB! BBT!

Själv har jag fått ett dilemma? Plötsligt började någonting gasa väldigt högt och jag undrade vad det var för galning som väsnades så mitt i natten. När ljudet inte tystnade tänkte jag; det kommer väl inte från min lägenhet? Självklart gjorde det det. Mitt kylskåp har blivit hemsökt. Det dånade som besatt, alltså verkligen jättehögt. Så jag stängde av det för att få lugn och ro. Det har betett sig mysko ett tag, så jag tror det gick sönder nu. Dilemmat är om jag vågar starta det igen eller ska låta maten ruttna 🤔
"Stay on top but remain from the underground!"
. Så nu vet du det i alla fall! 
.Jag har skut på ADHD-medicin, men jag hittade en påse med lite annan medicin för ADHD. Jag ville bara varna er, för jag kan bli lite aggressiv.