Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Dags för mig att varva ner och idag gör jag det till: Bob Marley-Turn your ligts down low.
Dags för mig att varva ner och idag gör jag det till: Bob Marley-Turn your ligts down low.
Torsten, hoppa ner från taklampan och gå och lägg dig! Bums!
Torsten, hoppa ner från taklampan och gå och lägg dig! Bums!
Nej, mina goa vänner. Nu drar jag mig tillbaka för kvällen.
Vi har länge tänkt ha en till. Det senaste halvåret har jag börjat tänka om på den punkten x)
Jag har inte sett någon förbättring än, snarare förstärkt trots, men det går väl över en dag, jag lovar att säga till när det händer ;)Om du vill att jag ska ljuga så visst kan jag det! Jag har inte sett någon förbättring än, snarare förstärkt trots, men det går väl över en dag, jag lovar att säga till när det händer ;)
Det som blir bättre däremot är att det går att resonera mer i större ålder, och jag försöker att inte säga nej i onödan. Det gäller lite allt möjligt förresten. Om han vill ha banan till em-fika så får han det. Tycker han att en bil är blå och börjar härskna om jag säger att den är svart så får han tycka att den är blå för stunden. Det går att villkora saker, att han först ska göra något jag vill innan han får som han vill (blöja först, sedan leker vi), det brukar funka bra.