• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård

BBT.

• Mortiscia80
    Disa35 skrev 2020-12-21 17:24:31 följande:
    Du får ursäkta, men jag är aptrött efter en hel dag i köket; jag ska försöka skriva något vettigt imorgon. Då får du nog höra om all korv också
    Haha det är ok! :D Själv har jag mått jättedåligt rent fysiskt idag tyvärr men det går kanske över till imorgon.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-12-21 16:26:44 följande:
    Haha. :-P. Snyggare vet jag inte om dem är så jag har nog en bra chans. Får slå på charmen bara. .
    Självklart! ;) Och humor verkar du ju ha så det är bra, och jag är säker på att du kommer att hitta intressanta saker att prata om!
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-12-21 19:43:25 följande:
    Självklart! ;) Och humor verkar du ju ha så det är bra, och jag är säker på att du kommer att hitta intressanta saker att prata om!
    Tack! Dina ord värmer. . Jo, humor har jag i massor. Svårt ibland bara att bli tagen på allvar.
  • Litenmenhård

Buenos dias, mis amigos!

• Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-12-22 08:04:35 följande:

Buenos dias, mis amigos! . 

Bonjour mon ami. Ca va?
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-12-22 09:40:13 följande:
    Bonjour mon ami. Ca va?
    . Jag sitter och dricker kaffe och lyssnar på musik. Ska snart ner till apoteket. Vad händer själv då?

BTW: Har du sett dagens avsnitt än? .
  • Disa35
    Mortiscia80 skrev 2020-12-21 19:42:54 följande:

Haha det är ok! :D Själv har jag mått jättedåligt rent fysiskt idag tyvärr men det går kanske över till imorgon.

Aj då, det var inte roligt att höra Hur är det idag?

Här är det matlagning för fulla muggar, jag bor i köket sedan igår och precis när jag hade lyckats få ordning på den minsta kylen i historien kom gubben hem - medförande fem kilo hemgjord korv från den där jaktkollegan. Det var bara på'n igen...
  • Disa35

Och nu kom det som vi alla väntade på; svidande kritik mot julkalendern - för att missvisa HVB-hem och adoptioner, enligt Nordens största kvällstidning. Det är tydligen för negativt.

Ursäkta, va? Missvisande ja, negativt nej - snarare tvärtom.

• Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-12-22 09:46:52 följande:

Och nu kom det som vi alla väntade på; svidande kritik mot julkalendern - för att missvisa HVB-hem och adoptioner, enligt Nordens största kvällstidning. Det är tydligen för negativt.

Ursäkta, va? Missvisande ja, negativt nej - snarare tvärtom.

Det kanske blir negativt på något sätt då det inte speglar verkligheten? Lite som omvänd psykologi.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.