Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Nu har jag pratat med min kompis i en timme. Hon blev glad för julklappen.
.
*Ger en pepparkaka till @Disa35*
.
*Ger en pepparkaka till @Disa35* .
Jajjamänsan :D
Det vore trevligt! :)
Haha då är vi två! :D Jag tycker Fb är bra för då kan jag hålla kontakten med de flesta av mina bekanta :) Det skulle bli mycket svårt annars.
Shit.... Då måste jag kontrollera mina gamla skivor, jag har ett par med sparad info på. Den externa är bra men som sagt, den kan ju gå sönder också, särskilt om man tappar den i golvet eller nåt. Jag har den liggande i fönstret men är alltid noga med att dra ner persiennen när solen börjar ligga på.
Ja men det är klart folk trängs! Det blir ju panik! Du kommer ihåg hur det var med toapapper, och då var det inte ens satt nåt köpstopp. Vi handlar med upphämtning som du vet men om vi måste till den riktigt stora affären åker vi efter kl 19 på kvällen för då är det nästan tomt :)
Hehe kan tänka mig x) Vi vet ju hur det var när Sverige försökte dra ner på alkoholen för så där en hundra år sen.
*Varvar ner till:* Daze-Superhero.
Jag har fått någon mörk fläck på knät. Det ser lite ut som ett blåmärke, men är inte det för det gör inte ont. Det bara stör mig.