Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jag är lite nervös inför lördagen. Dels för att träffa henne igen. Vi ska ju hem till henne och bli bjudna på middag, men också nervös för att vi är så många. Jag känner ju dem andra, men jag känner ändå att jag är nervös över det. Jag är inte bra i grupp.

I'm up!
.
Morty: Nu får du gärna förklara!
.
Så blir det nog! :D
Det finns mycket här som jag inte utforskat än! :) Synd att vi inte kunde ta en gemensam promenad och upptäcka staden tillsammans!
Jag är för gammal för Tiktok och Snap och allt x) Har inte ens Insta, som ungdomarna kallar det haha :D Näe men jag har heller ingen jag känner som använder det så ingen större vits. Jag är glad att jag inte växte upp med skärmar, morsan sa tvärnej till allt utom TV. Jag hade så hemskt gärna velat ha ett Nintendo, det hade räckt för mig, men det är så lätt att fastna i det också.
Ja det kan vara nåt, bra idé! :) Bättre än CD-skivor känns det som! Jag har USB också men de känns sköra på nåt sätt... Kan vara min inbillning.
Inte jag heller ;) Jag försöker ta reda på så mycket fakta jag kan, antingen på internet eller böcker, eller hör med andra föräldrar hur de gör. Och så har man ju lite sunt förnuft.
Mm, jag tänkte på jutesnöre sen, det är ju lite tufsigt det med. Inte så lämpligt. Men du handarbetar inte? Tänkte om du har bomullsgarn hemma så borde det gå bra. Ofärgat eller åtminstone vitt.
Vilka udda saker att förbjuda, hahaha! :D Jaha, är det sånt folk prioriterar där du bor...? ;) Det finns kanske lite bättre åtgärder innan man förbjuder folk att köpa sånt som man har till matlagning :)
*Dricker kaffe till:* Culture Beat VS Snap-Mr. Vain is a dancer.