• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård

Oj, det var inte meningen att skrika.

• Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2021-01-23 08:40:04 följande:

Morrn allihop! Idag fick jag en ordentlig sovmorgon, så himla skönt :D 

Morrn, morrn! . Vad skönt! . Jag har också sovit gott, för en gångs skull så nu är man pigg som en mört!
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2021-01-23 08:41:26 följande:
    Morrn, morrn! . Vad skönt! . Jag har också sovit gott, för en gångs skull så nu är man pigg som en mört!
    Ja det är inte ofta det händer! :D Känns som dags för en trisslott haha!

Vad härligt att du också mår bra då! :D Nu kan du ta helgen med storm x) Eller en kaffe iaf. Har du några planer?
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2021-01-23 08:52:04 följande:
    Ja det är inte ofta det händer! :D Känns som dags för en trisslott haha!

Vad härligt att du också mår bra då! :D Nu kan du ta helgen med storm x) Eller en kaffe iaf. Har du några planer?
    Haha, ja, det känns så! :-P.

Nja, inga planer direkt. Ska nog sitta med mina texter. Du då? .
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2021-01-23 08:54:29 följande:
    Haha, ja, det känns så! :-P.

Nja, inga planer direkt. Ska nog sitta med mina texter. Du då? .
    Inga planer =/ Och det är nog inte så bra faktiskt. Eller jo, jag ska ju fortsätta sticka på vantarna (tummen kommer på precis rätt plats nu, perfekt!) men inget planerat inom familjen så att säga och det skulle väl behövas. Vi har ingen snö att leka i, kallt, grått och blåsigt så promenad känns inte heller aktuellt så det måste bli nåt inne. Vi får se helt enkelt.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2021-01-23 09:14:58 följande:
    Inga planer =/ Och det är nog inte så bra faktiskt. Eller jo, jag ska ju fortsätta sticka på vantarna (tummen kommer på precis rätt plats nu, perfekt!) men inget planerat inom familjen så att säga och det skulle väl behövas. Vi har ingen snö att leka i, kallt, grått och blåsigt så promenad känns inte heller aktuellt så det måste bli nåt inne. Vi får se helt enkelt.
    Ibland kan det vara skönt att inte ha några planer. För mig funkar det då jag är ensam. Det är väl en annan sak om man har familj. Nej, vi har ingen snö här heller. Kanske tar en promenad senare om det inte är för kallt. .
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2021-01-23 09:17:19 följande:
    Ibland kan det vara skönt att inte ha några planer. För mig funkar det då jag är ensam. Det är väl en annan sak om man har familj. Nej, vi har ingen snö här heller. Kanske tar en promenad senare om det inte är för kallt. .
    Oftast funkar det men det känns som att det inte blir så mycket gjort då, helgen bara försvinner i Ingentinget.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2021-01-23 09:21:48 följande:
    Oftast funkar det men det känns som att det inte blir så mycket gjort då, helgen bara försvinner i Ingentinget.
    Jo, så kan det ju vara ibland. Jag tycker i och för sig om att göra ingenting på helgen. Jag vilar upp mig och sitter med mina texter som ja aldrig orkar sitta med på veckorna, men det är klart, lite dåligt samvete får man ju ibland.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2021-01-23 09:24:00 följande:
    Jo, så kan det ju vara ibland. Jag tycker i och för sig om att göra ingenting på helgen. Jag vilar upp mig och sitter med mina texter som ja aldrig orkar sitta med på veckorna, men det är klart, lite dåligt samvete får man ju ibland.
    Så brukade det vara för mig med men nu mår jag nästan lite dåligt över att jag får så mycket gjort under veckorna och knappt nånting under helgerna =/ Det är kontrasten som gör det, jag har inget behov av vila på helgen för det får jag (tack och lov) tillräckligt av under veckorna eftersom jag inte har så mycket stress då.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.