• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård
    Aniiee skrev 2021-01-18 17:21:49 följande:
    Grattis. Min blogg har nog ingen läst på några år eller så. Inte för att det gör något eftersom jag inte uppdaterat den på minst lika länge.
    Tack! Jag har två bloggar, men den andra har jag inte uppdaterat på ett år. 

Varför har du inte uppdaterat den, om man får fråga?
  • Aniiee

Naturgodis!

Game of Thrones-reaktion!

Pizza!

Jag funderar på ett nytt sy-projekt. Några förslag? Tänkte kanske baserat på någon bok eller något......

Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Aniiee
    Litenmenhård skrev 2021-01-18 17:23:07 följande:
    Tack! Jag har två bloggar, men den andra har jag inte uppdaterat på ett år. 

Varför har du inte uppdaterat den, om man får fråga?
    Jag har aldrig varit bra på det där med att blogga, skriva dagbok och annat i den stilen. Rinner alltid ut i sanden.
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Litenmenhård

*Varvar ner till:* All Saints-Never ever.

• Litenmenhård
    Aniiee skrev 2021-01-18 17:29:20 följande:
    Jag har aldrig varit bra på det där med att blogga, skriva dagbok och annat i den stilen. Rinner alltid ut i sanden.
    Aha, då förstår jag. På min blogg skriver jag inget utan jag lägger upp färdiga texter. Ska lägga upp mina låtar där med. .
  • Litenmenhård

Maaaaat!

• Cinnamonbun
    Mortiscia80 skrev 2021-01-18 12:49:02 följande:

Ja han verkar ha klarat sig bra men själv är jag lite konstig i halsen idag så jag ska försöka kurera mig så gott det går. Vi har verkligen fått nog nu för ett tag, fem gånger under höstterminen! Det är ju inte klokt.

Men människa då x) Okristlig tid att gå upp för min del, jag är nattuggla och ingen morgonduva ;) Vad gör du när du är uppe så tidigt? Morgonbestyr och gå till jobbet eller nåt mer?

Ja det kanske är lite tidigt.... men jag jobbar hemifrån nu pga corona och sitter framför datorn hela dagen så jag vill gärn vara ute minst 1 timme och gå eller springa innan jobbet. I våras var det likadant, men då gick jag upp ännu tidigare eftersom det var ljust och kunde gå ut i skogen upp mot 2 timmar innan jobbet
  • Litenmenhård

Nej, nu drar jag och lägger mig. 

God natt!

• Aniiee

Just inkommen från hundprommenad. Delade yta en stund med en man som väldigt uppenbarligen läste en själv-hjälpsbok i ljudformat, med övningar, "upprepa efter mig". Och det gjorde han, lagom högt för att höras över halva parken. Mycket klicheer och en del borderline incel-dravel. När han kom till "I have the intelligence to rule over my own thoughts" kom min jävliga sida fram och jag tänkte automatiskt: "Om det var sant hade du inte lyssnat på det där själv-hjälps-dravlet".

• Mortiscia80
    Aniiee skrev 2021-01-18 17:20:59 följande:
    Ivanka är dottern.
    Ja så är det så klart :) Melania tänkte jag på så klart men det är så mycket nu kring honom så hjärnan blir trött bara av att tänka på det x)
Svar på tråden Här är vi alla vänner.