Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Naturgodis!
Game of Thrones-reaktion!
Pizza!
Jag funderar på ett nytt sy-projekt. Några förslag? Tänkte kanske baserat på någon bok eller något......
*Varvar ner till:* All Saints-Never ever.
Maaaaat!
Ja han verkar ha klarat sig bra men själv är jag lite konstig i halsen idag så jag ska försöka kurera mig så gott det går. Vi har verkligen fått nog nu för ett tag, fem gånger under höstterminen! Det är ju inte klokt.
Men människa då x) Okristlig tid att gå upp för min del, jag är nattuggla och ingen morgonduva ;) Vad gör du när du är uppe så tidigt? Morgonbestyr och gå till jobbet eller nåt mer?
Nej, nu drar jag och lägger mig.
God natt!
Just inkommen från hundprommenad. Delade yta en stund med en man som väldigt uppenbarligen läste en själv-hjälpsbok i ljudformat, med övningar, "upprepa efter mig". Och det gjorde han, lagom högt för att höras över halva parken. Mycket klicheer och en del borderline incel-dravel. När han kom till "I have the intelligence to rule over my own thoughts" kom min jävliga sida fram och jag tänkte automatiskt: "Om det var sant hade du inte lyssnat på det där själv-hjälps-dravlet".