Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Are we having fun yet?
Ny animesäsong har börjat, så.... kanske? 21 serier att se, varav 11 återkommare (rekommenderar allihop) och 10 nya jag vill ge en chans. Yay! ........ Dygnet behöver fler timmar.....
Ja, och...... carnitas i slökokaren......
Ja, det var bra att slippa trassla med den :) Sonen blev faktiskt bättre direkt, det var bara en tillfällig dip, men han vaknar ju så tidigt! Samtidigt som jag är uppe sent, oftast pga att jag älskar att läsa x) Så han kliver gärna upp redan kvart i sex, imorse kvart över fem (!) men då sa jag åt honom att han fick gå och lägga sig igen, det var ju så gott som mitt i natten. Inte för att jag kunde somna om då.... x)
Just det ja, frukost var det. Det kanske blir en tidig lunch istället. Jag måste tänka på vantar och en massa annat.
Ja, det var någon som sa för länge sedan att en man med hund ger ett pålitligare intryck. Sedan vet man ju att det är skillnad på personer beroende på hur de behandlar djur, barn och gamla. Trump verkar inte bry sig om någon annan än sig själv. Han ska absolut inte ha djur. Undrar om Ivanka kommer att begära skilsmässa när de här är över.
Vad duktiga ni är på att läsa min blogg!
. 588 personer har läst den på tre månader. Jag blir lite rörd, faktiskt!
.
Vad duktiga ni är på att läsa min blogg!
. 588 personer har läst den på tre månader. Jag blir lite rörd, faktiskt!
.