• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

"På morronen är det tjöt. På dagen är det tjöt. På kvällen är det tjöt och på natten är det tjöt!" *Ylar*.

Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Aniiee

*Sasageyo! Sasageyo! Shinzou wo sasageyo!" - ylar ikapp!

Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Aniiee

Ok, så jag vann inte på pållarna förra gången. Tror ni jag vinner den här gången?

Och, btw, är det någon som vill bidra med lite text till min berättelse jag skriver? Jag har upptäckt att jag är väldigt dålig på att skriva om barn som leker. Är det för att jag är totalt tragisk och aldrig lekte själv som barn? Förmodligen.

Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Aniiee
    Mortiscia80 skrev 2021-03-08 21:03:48 följande:
    Tack för förklaringarna om suffixen! :)
    Any time.
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2021-03-10 17:54:49 följande:

Ok, så jag vann inte på pållarna förra gången. Tror ni jag vinner den här gången?

Och, btw, är det någon som vill bidra med lite text till min berättelse jag skriver? Jag har upptäckt att jag är väldigt dålig på att skriva om barn som leker. Är det för att jag är totalt tragisk och aldrig lekte själv som barn? Förmodligen.

Hur långt har du kommit hittills?
  • Freddie K

Oj, vad det vräker ner! Tur att man inte behöver gå ut idag!

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-03-11 12:07:17 följande:

Oj, vad det vräker ner! Tur att man inte behöver gå ut idag!

Samma här =/ När man trodde att det skulle bli vår...
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-03-11 12:28:24 följande:
    Samma här =/ När man trodde att det skulle bli vår...
    Ja, precis, men ni har ju haft lite snö ett tag nu. När jag vaknade upp förut så var det snötäckt.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-03-11 12:35:08 följande:
    Ja, precis, men ni har ju haft lite snö ett tag nu. När jag vaknade upp förut så var det snötäckt.
    Nej vi har faktiskt haft snöfritt  minst en vecka nu =/ Igår kom det en del och desto mer idag. Men inte lika mycket som hos dig!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.