• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-03-11 12:42:28 följande:
    Nej vi har faktiskt haft snöfritt  minst en vecka nu =/ Igår kom det en del och desto mer idag. Men inte lika mycket som hos dig!
    Aha, ok. När jag pratade med min kompis för några dagar sen, det kanske var en vecka sen då. Då hade ni i alla fall värsta snöstormen som det lät på henne.
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-03-11 12:43:59 följande:
    Aha, ok. När jag pratade med min kompis för några dagar sen, det kanske var en vecka sen då. Då hade ni i alla fall värsta snöstormen som det lät på henne.
    Ok :D Nej vi hade snöfall kanske en dag men inget som liksom lagt sig ordentligt eller så. Förra måndagen var underbar med vårvärme, sedan blev det allt sämre under veckan.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-03-11 13:01:36 följande:
    Ok :D Nej vi hade snöfall kanske en dag men inget som liksom lagt sig ordentligt eller så. Förra måndagen var underbar med vårvärme, sedan blev det allt sämre under veckan.
    Jo, det blev ju det. Tycker våren kan komma nu!
  • Freddie K

" I wanna give you some love. I wanna give you some good, good loving". *Ylar*.

• Aniiee
    Freddie K skrev 2021-03-10 18:51:52 följande:
    Hur långt har du kommit hittills?
    I berättelsen? Några kapitel.
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2021-03-11 12:07:17 följande:

Oj, vad det vräker ner! Tur att man inte behöver gå ut idag!

Tala för dig själv =P. Kom precis in med hundarna. Blåser som fan också....
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2021-03-11 17:20:29 följande:
    I berättelsen? Några kapitel.
    Ok. Hur har du tänkt dig att barnen ska leka?
  • Aniiee

Köttbullar, köttbullar, köttbullar, ge mig mera köttbullar, goda små köttbullar......

• Freddie K
    Aniiee skrev 2021-03-11 17:21:17 följande:
    Tala för dig själv =P. Kom precis in med hundarna. Blåser som fan också....
    Hehe. :-P. Jo, det har ju blåst idag, tror jag. Jag har inte varit utanför dörren, hehe.
  • Mortiscia80
    Aniiee skrev 2021-03-11 17:23:15 följande:

Köttbullar, köttbullar, köttbullar, ge mig mera köttbullar, goda små köttbullar......

Svar på tråden Här är vi alla vänner.