Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Mors Dag och ledsen. 4 barn. Ett enkelt grattis endast från 18-åringen som bor hemma. Kom nog på det för han sov hos flickvän och den mamman blev säkert grattad. Fyllde 55 förra veckan. Tre barn ringde. Fjärde skickade sms. Grattis. Min mamma som bor 500 m från mig -"Grattis på födelsedagen. Det var en skruv som satt i däcket. Skönt att jag slapp köpa nytt däck."
Blev inte firad när jag fyllde 50 heller.
Jag är så besviken och ledsen och måste låtsas att jag i ye bryr mig. "Äsch det gööör inget, jag blir inte ledsen"
Vill bara gråta...
Om jag grattar min egen mamma? Glöm det, vore det inte för min systers skull så hade jag bett henne fara och flyga för länge sedan. Hon är en dålig mamma och ännu sämre mormor.
(Jag 55, mamma 73)
Så trist att inte bli uppmärksammad =/ Du kanske får påminna lite i förväg nästa år och fråga familjen vad ni ska göra för att fira dagen. Jag skulle också ha blivit väldigt ledsen av att ffa inte bli ordentligt gratulerad på födelsedagen.
Waaah! Jag såg mig själv i spegeln. Jäklar var rädd jag blev! 

God morgon världen! Ska strax åka till jobbet. Vi ska filma "Jag och Torsten på promenad" idag. Det ka bli kul!
.