• Nandez

Robinson 2020

I kväll startar Robinson, fler som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2020
  • flygrl
    molly50 skrev 2020-05-07 08:53:05 följande:

Ja,det tycker jag med.

Ja,det har de verkligen.

Jag gissar att du är en man och därför tycker det är snyggt.

Ja,precis! Men Raymonds ständiga hackande och gnällande hade man överseende med.

Josefina kan ju inte heller bete sig som paktar och snackar skit.

Ha ha va? Nädu, flygrl = flyGIRL är en tjej, en heterosexuell tjej.

Och jag tycker enbart Julias bikiniöverdel (?) ser ok ut rent estetiskt, inget annat.

Josefina är som vi redan konstaterat rätt vidrig med sitt skitsnack och paktande och måste ut på söndag. Förhoppningsvis med Fabian i släptåg eftersom två ska ut.
    molly50 skrev 2020-05-07 08:56:24 följande:

De var väl arga för att han tog med sig ett av deras tändstål också.

Men han bad ju om ursäkt sen.

Är han inte immun i örådet i och med att han är befälhavaren nu?

Mattias är ondskan själv enligt Josefina och Fabian och kan inte förlåtas. :/

Jag undrar också hur det är med immuniteten. Fast det är väl den som vinner söndagens duell som också är immun på örådet.
    molly50 skrev 2020-05-07 19:51:07 följande:

Jag hoppas att hon och Fabian ryker nu.

Japp, det vore fan en lättnad.
  • molly50
    flygrl skrev 2020-05-08 17:53:08 följande:
    Ha ha va? Nädu, flygrl = flyGIRL är en tjej, en heterosexuell tjej.

Och jag tycker enbart Julias bikiniöverdel (?) ser ok ut rent estetiskt, inget annat.

Josefina är som vi redan konstaterat rätt vidrig med sitt skitsnack och paktande och måste ut på söndag. Förhoppningsvis med Fabian i släptåg eftersom två ska ut.
    molly50 skrev 2020-05-07 08:56:24 följande:

De var väl arga för att han tog med sig ett av deras tändstål också.

Men han bad ju om ursäkt sen.

Är han inte immun i örådet i och med att han är befälhavaren nu?

Jag undrar också hur det är med immuniteten. Fast det är väl den som vinner söndagens duell som också är immun på örådet.Japp, det vore fan en lättnad.
    Haha! Sorry! Jag ser lite dåligt och hade inga glasögon på mig så jag läste lite fel på ditt namn. Ber om ursäkt för det. 
    Jag tycker nog den är lite för vulgär för min smak. Visar lite för mycket. Men smaken är ju som baken. 

Ja,exakt! De kunde acceptera Raymonds klagande och bråkande,men inte Mattias? Märkligt,minst sagt.
    Jag hoppas också de åker ut båda två.

Ja,det kanske är så det är.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-05-07 21:38:49 följande:
    Det gör jag med eftersom han ska i duell med Christoffer. Kommer Christoffer att vinna och få komma till Maktens Boning då kommer han ta med Clara och pakternas pakt börjas tas där.

Vet inte, men jag gillar inte dem två, inte heller Josefin så alla av dem kunde åka ut.
    Så kan det nog bli
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-05-07 21:41:26 följande:
    Det ska bli spännande att titta på Gränslandet i morgon. Jag har på känn att Jonas och Cruise kommer att komma tillbaka till Robinson eller en av dem. Bra att det blev två starka killar som hamnade där först så att dem kan slå ut en efter en som kommer in, men däremot vore det på tiden att även Jonas tävlade.
    Hoppas att dom kommer tillbaka till Robinson
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-08 17:21:02 följande:
    Ok, Mattias är inte perfekt dvs ungefär som människor i största allmänhet MEN som Julia klokt påpekade har han blivit lagets hackkyckling. Va han än gör är det fel i somligas ögon och inga ursäkter accepteras. :( Som sagt: ut med särskilt Josefina och Fabian för dom är också dom som gnäller mest på Mattias som i mina ögon i stort känns som en rätt ok snubbe.

Mardrömstävlingen kom i år igen och vanns till slut av Christoffer. Julia stark tvåa. Kristallove gjorde en Fabian och värmde vattnet åt dom bredvid honom och det kändes ju inte så fräscht precis. :/
    En lite hårdare sida har kommit fram hos Kristallove och jag hoppas Julia kan dämpa den lite. Julia och Priya växer stadigt i mina ögon. smile1.gif

På söndag hoppas jag Mattias tar Christoffer i duellen om Maktens boning och sen använder sin makt på rätt sätt i örådet. Fast Christoffer verkar också villa skicka ut Josefina och Fabian.
    Ja, Mattias har blivit som en hackyckling för dom två speciellt.
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-08 17:40:07 följande:
    Först och främst tack för ditt utförliga svar. smile1.gif
    Va trist om det är så att barnbarnens farföräldrar inte dyker upp pga barnbarnen har funktionshinder. Det är ju ändå deras barnbarn...låter sorgligt... smile4.gif

Ok, så kaffet trumfar biffarna i ditt fall. Aja, smaken är ju olika. smile1.gif
    Jag behöver också kaffe men skulle föredragit biffarna som sagt. Men utan kaffe hade du kanske förvandlats till en variant på Raymond och rivit lägret. smile2.gif

F.ö. va det ju fint av Mattias och Priya att skänka bort en hel dagsfångst fisk till dom andra deltagarna. Stor fördel för dom som bor i Maktens boning att kunna dra upp så mycket fisk! smile1.gif

Som sagt tycker jag man överdriver Mattias ilska efter tävlingsmissen och grejen med tändstålet. Tycker Josefina mfl. borde kunna släppa det nån gång. Men ja han sitter tyvärr osäkert i örådet. :/

Även om Christoffer och Clara inte är några stora favoriter hos mig är dom ändå betydligt vettigare än Josefina och Fabian.
    Ja, det var en fin gest att ge dom andra fisken.
  • Johannus

Mattias har verkligen blivit en hackkyckling. Att Ragnar blev hackad var för att han blev som han blev negativ, irriterad på allt, men det verkar som att det alltid måste vara någon som blir hackkyckling vilket jag tycker är fult mellan vuxna människor.  Ogillar mobbning då jag vet hur man själv mår som mobbad.

• Nandez
    flygrl skrev 2020-05-08 17:53:08 följande:
    Ha ha va? Nädu, flygrl = flyGIRL är en tjej, en heterosexuell tjej. smile5.gif

Jag undrar också hur det är med immuniteten. Fast det är väl den som vinner söndagens duell som också är immun på örådet.

Japp, det vore fan en lättnad. smile1.gif
    Tummen upp
  • Nandez
    molly50 skrev 2020-05-08 18:20:07 följande:
    Haha! Sorry! Jag ser lite dåligt och hade inga glasögon på mig så jag läste lite fel på ditt namn. Ber om ursäkt för det.  smile5.gif
    Jag tycker nog den är lite för vulgär för min smak. Visar lite för mycket. Men smaken är ju som baken.  smile1.gif

Ja,exakt! De kunde acceptera Raymonds klagande och bråkande,men inte Mattias? Märkligt,minst sagt.
    Jag hoppas också de åker ut båda två.

Ja,det kanske är så det är.
    Inkonsekvent klagande
  • flygrl
    Johannus skrev 2020-05-08 17:46:28 följande:

Ja det är tråkigt att farföräldrarna inte vill vara del av sin sons familj. Det hade varit skönt med avlastnings hjälp av dem, men nä. 

Jag kan nog garantera att jag varit som Raymond utan kaffe och rivit sönder allt i min väg.

Väldigt sorgligt det där med farföräldrarna...

Lol ang kaffet.
    Johannus skrev 2020-05-08 19:03:31 följande:

Mattias har verkligen blivit en hackkyckling. Att Ragnar blev hackad var för att han blev som han blev negativ, irriterad på allt, men det verkar som att det alltid måste vara någon som blir hackkyckling vilket jag tycker är fult mellan vuxna människor.  Ogillar mobbning då jag vet hur man själv mår som mobbad.

Tycker inte Ragnar nånsin vart hackkyckling på det sätt som Mattias blivit. Men visst har folk stört sig på Ragnars fasoner.

Jag tror det finns både ont och gott i oss människor och visst tycks det finnas ett behov hos oss att få se ner och slå ner på nån. Att ha nån som står under oss typ. Det kan uppstå otäcka tendenser i grupper av människor och det skrämmer mig som också vart utsatt för mobbing och annan skit. :/
Svar på tråden Robinson 2020