• Nandez

Robinson 2020

I kväll startar Robinson, fler som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2020
  • flygrl
    molly50 skrev 2020-05-08 18:20:07 följande:

Haha! Sorry! Jag ser lite dåligt och hade inga glasögon på mig så jag läste lite fel på ditt namn. Ber om ursäkt för det. 

Jag tycker nog den är lite för vulgär för min smak. Visar lite för mycket. Men smaken är ju som baken. 

Ja,exakt! De kunde acceptera Raymonds klagande och bråkande,men inte Mattias? Märkligt,minst sagt.

Jag hoppas också de åker ut båda två.

Ja,det kanske är så det är.

Ingen fara, sånt kan hända (ang att du gissade att jag va en man).

Jag har nog ärligt talat inte tänkt så mycket på hur mycket Julias bikiniöverdel visar. Ska specialstudera det när tillfälle ges. :P

Men just så där orättvis är ju tillvaron ibland dvs att den ena personen kan få göra vafan som helst utan att få mothugg medans andra hela tiden måste passa sig va dom säger eller gör. :/
  • Johannus
    flygrl skrev 2020-05-09 02:03:27 följande:
    Väldigt sorgligt det där med farföräldrarna... smile4.gif
    Lol ang kaffet. smile2.gif

Tycker inte Ragnar nånsin vart hackkyckling på det sätt som Mattias blivit. Men visst har folk stört sig på Ragnars fasoner.

Jag tror det finns både ont och gott i oss människor och visst tycks det finnas ett behov hos oss att få se ner och slå ner på nån. Att ha nån som står under oss typ. Det kan uppstå otäcka tendenser i grupper av människor och det skrämmer mig som också vart utsatt för mobbing och annan skit. :/
    ObestämdSkrattande

• molly50
    flygrl skrev 2020-05-09 02:12:21 följande:
    Ingen fara, sånt kan hända (ang att du gissade att jag va en man).

Jag har nog ärligt talat inte tänkt så mycket på hur mycket Julias bikiniöverdel visar. Ska specialstudera det när tillfälle ges. :P

Men just så där orättvis är ju tillvaron ibland dvs att den ena personen kan få göra vafan som helst utan att få mothugg medans andra hela tiden måste passa sig va dom säger eller gör. :/
    Tack! Det var skönt att höra. 

Haha! Ja,du får göra det. 

Precis. Men att som vuxna människor bete sig så och utse en till hackkyckling tycker jag är fult.
    Jag blev själv mobbad som barn och hade nog haft svårt att acceptera ett sådant beteende.
    Oavsett om det var jag eller någon annan som var hackkycklingen.
    Jag är hellre rak och ärlig med den det berör.
  • flygrl
    molly50 skrev 2020-05-09 12:39:59 följande:

Tack! Det var skönt att höra. 

Haha! Ja,du får göra det. 

Precis. Men att som vuxna människor bete sig så och utse en till hackkyckling tycker jag är fult.

Jag blev själv mobbad som barn och hade nog haft svårt att acceptera ett sådant beteende.

Javisst är det fult och grymt att utse en hackkyckling. Även jag utsattes för mobbing som barn och därför berör det mig extra mycket att se eller höra om sånt. :/

Det är klart det är mycket mer konstruktivt och humant med rak och ärlig kommunikation istf dra i gång mobbing-drev.
  • molly50
    flygrl skrev 2020-05-10 15:48:51 följande:
    Javisst är det fult och grymt att utse en hackkyckling. Även jag utsattes för mobbing som barn och därför berör det mig extra mycket att se eller höra om sånt. :/

Det är klart det är mycket mer konstruktivt och humant med rak och ärlig kommunikation istf dra i gång mobbing-drev.
    Ja,precis. Det är samma här.

Ja,absolut! Men vi tjejer är väl ofta lite sämre på det,av någon anledning,
  • flygrl
    molly50 skrev 2020-05-10 17:04:23 följande:

Ja,precis. Det är samma här.

Ja,absolut! Men vi tjejer är väl ofta lite sämre på det,av någon anledning,

Vi är flera i tråden som har erfarenhet av mobbing och det visar ju skrämmande nog att det är vanligare än många vill tro... :/

Ja, rak kommunikation är lättare sagt än gjort. Tyvärr. Det kräver självförtroende och mod.

Men även killar/män kan mobba. Kolla på Raymond tex. :/

Tror jag hade haft det ganska tufft om Raymond och hans gäng gått på mig sådär då jag är ganska blyg med. Usch! Skönt att man slipper va med där på ön.
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-09 02:03:27 följande:
    Väldigt sorgligt det där med farföräldrarna... smile4.gif
    Lol ang kaffet. smile2.gif

Tycker inte Ragnar nånsin vart hackkyckling på det sätt som Mattias blivit. Men visst har folk stört sig på Ragnars fasoner.

Jag tror det finns både ont och gott i oss människor och visst tycks det finnas ett behov hos oss att få se ner och slå ner på nån. Att ha nån som står under oss typ. Det kan uppstå otäcka tendenser i grupper av människor och det skrämmer mig som också vart utsatt för mobbing och annan skit. :/
    Tråkigt att höra att du har varit utsatt för mobbing
  • Nandez
    molly50 skrev 2020-05-09 12:39:59 följande:
    Tack! Det var skönt att höra.  smile1.gif

Haha! Ja,du får göra det.  smile5.gif

Tråkigt att höra att du har varit utsatt för mobbing
Svar på tråden Robinson 2020