• Nandez

Robinson 2020

I kväll startar Robinson, fler som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2020
  • flygrl
    Johannus skrev 2020-05-19 19:33:18 följande:

Alla borde ha sett vart den är lagt då den var så nära dem på stranden...Fejk grej tycker jag.

Ja, ibland undrar man verkligen...
    Johannus skrev 2020-05-19 19:35:06 följande:

Så bra att Priya hittade den.

Johannus skrev 2020-05-19 19:38:08 följande:

Bra Micke han har inte velat skryta med sina kunskaper.

Micke är en bra kille.
  • molly50
    flygrl skrev 2020-05-20 13:52:08 följande:
    Nu är det väl bara Christoffer och Clara som är kvar av dom som hackat på Mattias men dom båda har mycket makt i lägret. Det är verkligen dom båda jag vill ha ut nu!

Ja, Janis avskedstal va lite rörande faktiskt..Iprenmannen...
    molly50 skrev 2020-05-19 19:56:48 följande:

Man ska inte hjälpa andra,det är fusk,säger Christoffer.

Men det var ju just det han gjorde med Micke.

Snacka om dubbelmoral. Det gäller tydligen bara de han gillar.

Jag hade som sagt inget problem med att Christoffer hjälpte Micke i tävlingen men där gjorde han ju stort självmål med Mattias pusselbit som hamnat på marken. Eller va det ironiskt menat kanske?

Skit samma, Christoffer ska ut nu ffs! :/Kan man öht tycka illa om sympatiske Micke?
    Ja,jag vill absolut ha ut de båda nu. Framförallt Christoffer.

Jag vet inte om det var ironiskt menat. Men fusk var det ju,hur som helst.
    Även om han vill ha ut Mattias så är ju inte fusk ok någonstans. och jag hoppas att Anders såg det eller får veta det.

Jag tycker inte heller illa om Micke. Men jag gillade inte det han sa om att Christoffer har ett gott hjärta,efter att han hjälpt Micke med sitt fusk.
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-20 13:35:26 följande:
    För den som ser mycket matprogram och läser mattidskrifter mm. är Micke redan ett begrepp men först nu verkade det gå upp för övriga Robinson-deltagare vilken kock-celebritet dom har i lägret som fixar käk åt dom. Vald till årets kock i både Finland och Sverige, en femteplats i Bocuse dOr dvs kock-VM, deltagit i Kockarnas kamp, vart inblandad i Nobelfesten, TV-kockande osv...imponerande meriter. Och så jäkla sympatisk och ödmjuk. Inget skryt där inte. Hoppas han klarar sig långt i årets Robinson. smile1.gif

Micke fick hjälp av Christoffer få bra resultat på gårdagens tävling och...jag vet inte...är det verkligen mot reglerna? Fabian valde ju hjälpa Micke i den där gristävlingen (även om blir ssMicke nog vunnit även utan den hjälpen) och det va inget som störde mig. För mig va det ok och jag hoppas Mattias kan släppa det där nu så han inte tappar focus och river ut sig. :/

Skönt f.ö. att Mattias till slut kunde säkra en plats i topp-5. Kristove lite oväntat ut tillsammans med Julia. Jag kommer sakna Julia som tillhört mina favoriter med sitt glada humör och sjyssta sätt.
    Flyt för Priya som hittade kistan och fick stå över tävlingen och därmed kunde spara krafter. smile1.gif

Fan asså, Christoffer kommer bli svårstoppad nu! :/
    Bra sammanfattning

Befara också att Christofrfer blir svårstoppad
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-20 13:52:08 följande:
    Nu är det väl bara Christoffer och Clara som är kvar av dom som hackat på Mattias men dom båda har mycket makt i lägret. Det är verkligen dom båda jag vill ha ut nu! smile8.gif
    Ja, Janis avskedstal va lite rörande faktiskt..Iprenmannen... smile1.gif

Jag hade som sagt inget problem med att Christoffer hjälpte Micke i tävlingen men där gjorde han ju stort självmål med Mattias pusselbit som hamnat på marken. Eller va det ironiskt menat kanske?
    Skit samma, Christoffer ska ut nu ffs! :/

Kan man öht tycka illa om sympatiske Micke? smile5.gif
    Dom två vill jag också ha ut.
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-20 14:11:56 följande:
    smile5.gif

Ja, känns alltid lika trist. smile4.gif

Tummen upp för Priya. smile1.gif

Tummen upp för Micke. smile1.gif Och Julia som jag kommer sakna framöver. smile4.gif

Skönt. Vill att han tar sig långt! smile1.gif

Samma här! smile1.gif

En riktig Robinson-klassiker jue!

Vilken är bäst? Australiensiska eller amerikanska? Funderar på att börja titta...
    Av det lilla jag hunnit se så tycker jag att australienska är bäst men kommer nog att se båda.
  • Nandez
    molly50 skrev 2020-05-20 15:47:34 följande:
    Ja,jag vill absolut ha ut de båda nu. Framförallt Christoffer.

Jag vet inte om det var ironiskt menat. Men fusk var det ju,hur som helst.
    Även om han vill ha ut Mattias så är ju inte fusk ok någonstans. och jag hoppas att Anders såg det eller får veta det.

Jag tycker inte heller illa om Micke. Men jag gillade inte det han sa om att Christoffer har ett gott hjärta,efter att han hjälpt Micke med sitt fusk.
    Ja, villa ha ut Christoffer
Svar på tråden Robinson 2020