Robinson 2020
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
Clara vann. Då är det väl risk för att Mattias ryker.
Trist att Clara vann
Nu vann Clara och dem kommer att rösta ut Mattias....Trist, men sant.
Synd att Julia åkte ut. Gillade bruden starkt. Sedan om hon ensam skulle överleva på en öde ö är väl en annan fråga. 
Mtp fuskanklagelserna efter tävlingen i förrgår hade det deffo vart på sin plats att Anders inför deltagarna och oss tittare rett ut va reglerna säger. I samband med plankantävlingen hade vart ett lämpligt tillfälle. Nu tolkar jag iofs Anders tystnad som att det Christoffer gjorde inte är mot reglerna men det hade vart bra med ett klargörande.
Hur som tycker jag det va bra att Micke tog ett snack med Mattias om det hela, att dom fick prata ut och förhoppningsvis kan gå vidare utan hard feelings. Bra också med Mattias självinsikt där.
Spännande med Plankan och självklart höll jag på Mattias då han löper störst risk röstas ut i ett kommande öråd. Skönt att Christoffer inte vann immunitet men skit att Mattias stod så länge men det ändå inte räckte mot Clara. :/ Priya stod stadigt men trillade plötsligt i vattnet.
Stor risk att Christoffer, Clara och Micke röstar ut Mattias nu MEN i slutet av gårdagens avsnitt (där dom visar lite från kommande avsnitt) verkade det segla upp en ny pakt med syfte rösta ut Christoffer. Den måste ju isf bygga på att Mattias och Priya får över Micke på sin sida.
Ska bli väldigt spännande se hur det blir!
Synd att Julia åkte ut. Gillade bruden starkt. Sedan om hon ensam skulle överleva på en öde ö är väl en annan fråga.
Ja,jag vill absolut ha ut de båda nu. Framförallt Christoffer.
Jag vet inte om det var ironiskt menat. Men fusk var det ju,hur som helst.
Även om han vill ha ut Mattias så är ju inte fusk ok någonstans. och jag hoppas att Anders såg det eller får veta det.
Jag tycker inte heller illa om Micke. Men jag gillade inte det han sa om att Christoffer har ett gott hjärta,efter att han hjälpt Micke med sitt fusk.
Ja,verkligen! Mattias ellr Priya i alla fall.
Jag tycker Micke sjönk litegrann i mina ögon när han verkar alliera sig ed Christoffer och Clara.
Tänk om de kunde få med sig Micke mot Christoffer.
Bra sammanfattning
Befara också att Christofrfer blir svårstoppad
Dom två vill jag också ha ut.
Av det lilla jag hunnit se så tycker jag att australienska är bäst men kommer nog att se båda.
Mattias, Priya eller Micke vill jag se so vinnare
Trist med så mycket regn
Trist att Clara vann