• Nandez

Robinson 2020

I kväll startar Robinson, fler som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2020
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-04-16 19:55:51 följande:
    Det verkar ha blivit en annan stämning i lag Syd
    Helt klart har det blivit en annan stämning i lag syd och det är på grund av Raymond. 
    När det blir elaka ord mellan deltagarna så drar det ner på alla andra. Det drar ner på krafterna när man ska tävla.

Bara och tänka i vanliga livet om någon skäller och gnäller på en personligt så blir man lessen, orkeslös och det drabbar även omgivningen. ( Glad för dem som aldrig upplevt detta i sitt liv)

Jag hoppas att Raymond åker och att Christoffer tänker en gång till att välja honom.

God stämning i lagen för att alla orkar mer på tävlingarna.
  • molly50
    Nandez skrev 2020-04-16 19:49:59 följande:
    molly50 skrev 2020-04-16 19:47:19 följande:
    Härligt!  smile1.gif

Ja,eller Josefina.
    Men Raymond har väl svarta handen-rösten på sig också,om jag inte minns fel.
    Ja eller Josefina

Precis.
  • molly50
    Johannus skrev 2020-04-16 19:58:42 följande:

OJ var det någon annan som såg det jag såg när Christoffer tog brevet?????.Det var en (katt som sprang bakom)?.Börjar fundera om det inte bor folk på denna Ö?

Jag har också sett det.
  • molly50
    Johannus skrev 2020-04-16 19:59:39 följande:
    Precis Raymond har svarta handen...
    Ja,då mindes jag inte fel då.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-04-16 19:58:42 följande:
    OJ var det någon annan som såg det jag såg när Christoffer tog brevet?????.Det var en (katt som sprang bakom)?.Börjar fundera om det inte bor folk på denna Ö?
    Det missade jag
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-04-16 20:10:01 följande:
    Helt klart har det blivit en annan stämning i lag syd och det är på grund av Raymond. 
    När det blir elaka ord mellan deltagarna så drar det ner på alla andra. Det drar ner på krafterna när man ska tävla.

Bara och tänka i vanliga livet om någon skäller och gnäller på en personligt så blir man lessen, orkeslös och det drabbar även omgivningen. ( Glad för dem som aldrig upplevt detta i sitt liv)

Jag hoppas att Raymond åker och att Christoffer tänker en gång till att välja honom.

God stämning i lagen för att alla orkar mer på tävlingarna.
    Det verkar vara konstant dålig stämning oavsett vem som åker, tröttsamt.
  • Nandez
    molly50 skrev 2020-04-17 11:32:04 följande:
    Ja,då mindes jag inte fel då.
    ja, han har svarta handen.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-04-18 21:14:34 följande:
    Det verkar vara konstant dålig stämning oavsett vem som åker, tröttsamt.
    Ja det är konstant dålig stämmining på grund av Raymond.  Ingen av de andra deltagarna vågar vara sig själva.

Hoppas att dem rösta ut Raymond och Nina så att lägret vågar prata med varann igen.
  • flygrl

Tur lag Nord hade fördelen som Ragnar & Jani fixat åt dom för utan den hade dom knappast tagit hem vinsten i Robinsontävlingen även om alla kämpade hårt. När Priya knappt kom ur fläcken trodde jag det va kört men starkt av henne till slut lyckas ta sig i mål. Kul att dom vann och kul också att dom sjöng sin sång. Hoppas det retade Raymond lite

Ikväll är det öråd och det ska bli spännande se om Raymonds pakt spruckit och han åker ut. Hänger ju också på hur det går i immunitetstävlingen där ju Raymond fått en väldigt stark utmanare i Christoffer som är fysiskt väldigt stark. Om Raymonds pakt håller är det nog kört för antingen Mattias eller Katarina. Har svårt se Katarina ta immunitet men Mattias kanske kan klara det. Jag håller tummarna för Mattias där.

• flygrl
    Nandez skrev 2020-04-16 18:50:42 följande:

Bra sammanfattning

Merci!
    Nandez skrev 2020-04-16 19:32:11 följande:

Dom har det kallt.

Ja och det är en grej som alltid förvånat mig i Robinson det här att det verkar va så kalla nätter och morgnar. Fidji har va jag vet tropiskt klimat och min erfarenhet av att vistas i tropikerna är att även nätterna är varma. Så knepigt det där med nattkylan faktiskt.
    Nandez skrev 2020-04-16 19:37:16 följande:

Ingen bra start av Julia

Jag gillar Julia som person men tycker hon är påfallande dålig i fysiska moment för att va PT och relativt ung. I en av dom första tävlingarna där dom skulle kämpa man mot man om den där säcken blev hon enkelt frånsprungen av Mikael och sen chanslös i kampen om säcken. :/ Och Mikael är ju typ 45 och rätt rund. Fast han har ju sen också visat sig va rätt fysiskt stark så skenet bedrar lite där.
    Nandez skrev 2020-04-16 19:43:21 följande:

Ha, ha, Robinsonlåten

Nandez skrev 2020-04-18 21:16:27 följande:

ja, han har svarta handen.

Med den och att hans kompisar sviker honom kanske han åker ut ikväll.
Svar på tråden Robinson 2020