Robinson 2020
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
I kväll startar Robinson, fler som ska titta?
Håller med dig. Jag har lite svårt för Jani oavsett att jag själv är en halvfinne. Han pratar alldeles för snabbt och massor. Han vill visa sig kunnigare än han är och jag vet inte allt. Hade han varit med i ett annat program så hade jag nog gillat han bättre. Som person är han fin, men han ska inte lova mer än han håller.
OJ var det någon annan som såg det jag såg när Christoffer tog brevet?????.Det var en (katt som sprang bakom)?.Börjar fundera om det inte bor folk på denna Ö?
Helt klart har det blivit en annan stämning i lag syd och det är på grund av Raymond.
När det blir elaka ord mellan deltagarna så drar det ner på alla andra. Det drar ner på krafterna när man ska tävla.
Bara och tänka i vanliga livet om någon skäller och gnäller på en personligt så blir man lessen, orkeslös och det drabbar även omgivningen. ( Glad för dem som aldrig upplevt detta i sitt liv)
Jag hoppas att Raymond åker och att Christoffer tänker en gång till att välja honom.
God stämning i lagen för att alla orkar mer på tävlingarna.
Ja det är konstant dålig stämmining på grund av Raymond. Ingen av de andra deltagarna vågar vara sig själva.
Hoppas att dem rösta ut Raymond och Nina så att lägret vågar prata med varann igen.
Kanske det är en katt som kan fiska som min katt gjorde.
Kanske det är en katt som kan fiska som min katt gjorde.Jonas och Cruise har det bra i Gränslandet.
Det ser riktigt mysigt ut i Gränslandet
Nu fick dom mycket grejjer
Dom fick konserver, verktyg, tändstål m.m.
Gränslandet är rena lyxen
Dom har det revligt