• Anonym (Fri)

    Tok kär i sitt ex igen

    Hej hallå!

    är snart ett år sen jag gjorde slut med mitt ex, det var inte lätt, han var min bästa vän och jag älskade han otroligt mycket men jag var inte kär längre. Och allt kändes bara fel. Det har varigt up och ner i snart ett år med känslor, men mest bara en saknad av min vän och allt vi gjort tillsammans. Vi har ihop i sex år så vi han med en del. Men nu senaste månaden så vet jag inte vad som händer! Känner mig kär i bara tanken på honom! Saknar han på ett helt annat sätt nu.

    Fler en jag som upplevt så här? Vad gjorde ni? Sökte ni up exet? Vill höra era historier

  • Svar på tråden Tok kär i sitt ex igen
  • Anonym (Nej)

    Vad du en gör så sök inte upp ditt ex, han har väl antagligen gått vidare nu och ett ex ska man aldrig bli ihop med igen. 

  • Anonym (KrossatHjärta)

    Ja - jag har upplevt samma sak .......
    Det visade sig att hon redan bor med en annan man - mindre än ett halvår efter vi gjorde slut. Jag får leva med mitt krossade hjärta - och förlorad körlek.

  • Anonym (Sant)
    Anonym (Nej) skrev 2020-03-15 19:18:27 följande:

    Vad du en gör så sök inte upp ditt ex, han har väl antagligen gått vidare nu och ett ex ska man aldrig bli ihop med igen. 


    Håller med. Det brukar aldrig funka, blir bara ett jobbigt on/off förhållande. Har själv erfarenhet av det och vägrar göra om det.
  • Anonym (Fri)
    Anonym (KrossatHjärta) skrev 2020-03-15 19:19:44 följande:

    Ja - jag har upplevt samma sak .......

    Det visade sig att hon redan bor med en annan man - mindre än ett halvår efter vi gjorde slut. Jag får leva med mitt krossade hjärta - och förlorad körlek.


    Tråkigt att höra :( vet att mitt ex är singel men dejtar en del. Vet inte om han har kommit över mig en men när jag gjorde slut så ville han att jag skulle höra av mig om jag ångra mig. Men är ju snart ett år sen..
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Fri) skrev 2020-03-15 19:41:10 följande:
    Tråkigt att höra :( vet att mitt ex är singel men dejtar en del. Vet inte om han har kommit över mig en men när jag gjorde slut så ville han att jag skulle höra av mig om jag ångra mig. Men är ju snart ett år sen..
    Hur vet du att han är singel?
  • Anonym (Chansa)

    Ja att kärleken tog slut kan vara många olika anledningar bara du vet hur du vill göra, chansa eller inte att höra av dig! Men du känner väl inte denna längtan efter hokom för att du inser att du inte får någon annan? Och då känns det mer som en desperation att du känner dessa känslor igen. Hoppas inte att det är så men skulle det vara det så skulle jag hoppa över att höra av mig till honom

  • Anonym (Fri)
    Anonym (Nej) skrev 2020-03-15 19:43:19 följande:

    Hur vet du att han är singel?


    Frågat en gemensam vän
  • Anonym (Fri)
    Anonym (Chansa) skrev 2020-03-15 19:46:02 följande:

    Ja att kärleken tog slut kan vara många olika anledningar bara du vet hur du vill göra, chansa eller inte att höra av dig! Men du känner väl inte denna längtan efter hokom för att du inser att du inte får någon annan? Och då känns det mer som en desperation att du känner dessa känslor igen. Hoppas inte att det är så men skulle det vara det så skulle jag hoppa över att höra av mig till honom


    Det handlar inte om att jag inte hittar nån annan, för jag letar inte nån annan häller. Trivs med att vara singel nu och då jag är osäker på mina känslor nu så vill jag inte inleda en ny relation med nån annan häller
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Chansa) skrev 2020-03-15 19:46:02 följande:

    Ja att kärleken tog slut kan vara många olika anledningar bara du vet hur du vill göra, chansa eller inte att höra av dig! Men du känner väl inte denna längtan efter hokom för att du inser att du inte får någon annan? Och då känns det mer som en desperation att du känner dessa känslor igen. Hoppas inte att det är så men skulle det vara det så skulle jag hoppa över att höra av mig till honom


    Jag är fortfarande kär i mitt ex och jag är inte intresserad av någon annan. Flera killar har varit intresserad av mig men jag har tackat nej, så för min del beror det inte på att jag inte kan få någon annan utan att jag inte är intresserad av någon annan än mitt ex. Men jag är av den åsikten att ett ex är ett ex och det ska man aldrig gå tillbaka till. 
  • Anonym (Fri)

    Kan köpa att ett ex alltid är ett ex, men ibland så måste man kanske förlora nått för att se det sanna värdet?

Svar på tråden Tok kär i sitt ex igen