Anonym (M) skrev 2020-03-23 21:47:24 följande:
Nej vi bestämde oss att försöka igen efter att vi träffats några gånger, jag tror inte man ska förhasta sig på att fråga sånt första gången man träffas. Det är nog ganska bra om man känner efter lite själv hur det känns och om det känns genuint från bådas sidor, om ja då är det nog bra att berätta vad man känner och hur man vill ta det vidare.
Har ni haft någon kontakt och hur längesen var det ni gjorde slut? Det bästa efter ett uppbrott är nog att försöka må bra igen och tänka att det är bara du som kan göra dig själv lycklig och komma ut ur sörjningsperioden som kan vara väldigt individuellt hur länge det håller på.
Ok, ne jag håller helt med att man inte ska förhasta sig på att fråga sånt. Du verkar väldigt klok måste jag säga.
Det tog slut för 4 månader sen, vi har haft lite kontakt till och från. Nu senaste har vi inte hörts på 2 månader, jag som inte orkade med att ha kontakt där ett tag. Men så hörde jag av mig igår, och vi har pratat lite men jag överanalyserar allt, typ om han inte ställer en motfråga är han inte intresserad eller som nu när han inte svarat på mitt senaste, fanns egentligen inte så mycket att svara på så tror jag inte att han är intresserad. Det kanske han inte är heller jag har ju ingen aning vad han vill och inte vill!
Ja jag har ägnat den här tiden åt mig själv, bara gjort saker för mig själv för att jag själv ska må så bra som möjligt. Men jag kan inte få honom ut ur mina tankar!