• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • ElkaSJ
    Nykär15 skrev 2020-05-21 06:09:23 följande:

Hade sjuuuuk värk denna gången från äl+10 till BIM+3, nu har det lagt sig men molar fortfarande men tack o lov lite mindre. Plussade på äl+11 :)

Hoppas på samma för dig!

Åhh, då håller jag tummarna :) Tack för att du delade med dig, Sista mensen hade jag också värk, är helt övertygad om att de va befruktat då men slutade i mens (testade alltså). Då fick jag liite känningar dock, och riktig mensvärk dagen mensen kom. Igår hade jag som riktig mensvärk fast de kändes som att de ryckte/spände/högg till konstigt... ?? och ingen mens so far, det är 4 dagar kvar och min brukar komma på dagen beräknad.
  • Steeph
    ElkaSJ skrev 2020-05-20 23:24:11 följande:

Hej allesammans!

En fråga, jag är på ÄL + 9 idag och har en sådan galen ?mensvärk? eller vad det nu är, kan en växande livmoder resultera i kraftig värk eller är det med största sannolikhet mensvärk? Har regelbunden mens och det är 5 dagar kvar så känns konstigt att jag får en sådan värk så tidigt. Brukar få den i samband med att mensen kommer, som att jag ?värker? fram mensen (samma dag alltså). Känns dock inte så hoppfullt detta... testen har varit negativa, det är ju dock tidigt ännu.

Jag hade så den gången ju blev gravid! hade massor med molvärk ÄL+8 och 9 och plussade sen på

ÄL+ 11.
  • Steeph

Är på ÄL+10 idag och känner ingenting. Hade molvärk och ryggvärk ÄL+ 7 och 8 men allt försvann igår. Därav har jag redan gett upp och vet att mensen kommer komma om cirka 3-4 dagar... bara att gå vidare och försöka hålla hoppet uppe till nästa månad. Heja heja ni andra!!

• ElkaSJ

[quote=80417359][quote-nick]Steeph skrev 2020-05-21 09:31:38 följande:[/quote-nick]Är på ÄL+10 idag och känner ingenting. Hade molvärk och ryggvärk ÄL+ 7 och 8 men allt försvann igår. Därav har jag redan gett upp och vet att mensen kommer komma om cirka 3-4 dagar... bara att gå vidare och försöka hålla hoppet uppe till nästa månad. Heja heja ni andra!![/quote

Åh! Men ge inte upp förens fröken röd dyker upp. Tänker ändå att kroppen beter sig underligt så det kanske inte betyder något? Förstår dig samtidigt... det är påfrestande för kropp, själ och tålamod!

(tack för infon på mitt inlägg förresten, får testa imorgon igen och hoppas.)

• Yoshiii11

Tog ett nytt med morgonurin och nu är det inga tvivel! Bf 1 februari. Förhoppningsvis blir vi många i bf februari tråden, lycka till ni andra : D

• ElkaSJ
    Yoshiii11 skrev 2020-05-21 11:28:34 följande:

Tog ett nytt med morgonurin och nu är det inga tvivel! Bf 1 februari. Förhoppningsvis blir vi många i bf februari tråden, lycka till ni andra : D

Åhh va kul ???? Grattis!!
  • ElkaSJ
    ElkaSJ skrev 2020-05-21 11:33:09 följande:

Åhh va kul ???? Grattis!!

(Gjorde en emoji, fungerade visst inte här och blev frågetecken :D)
  • Emmethhh

Är på ÄL + 8 idag och har också väldigt konstig mage. Molvärk som kommer och går och ett ständigt tryck/tyngdkänsla i nedre delen av magen. Men annars inga symtom. Skulle inte förvåna mig om jag är skengravid ^^

• NervösAnonym

Är på äl+11 och har börjat få småvärk i höfterna. Detta är mina vanliga mens symtom så jag är ganska säker på att den kommer vilken sekund som helst. :(

• Lemoon

Okej okej, idag kom mensen, dag 28! Så väntat, som vanligt.

Hade starkt ältest dag 14 och då kom han i mig samt någon dag innan!

Hade iaf ingen pms denna månaden! Tog Bisolvon och Rosenrot men shiii att det hjälpte!! Förlåt är bara såååå besviken!! Gråter