Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Förlåt om detta är en för intim fråga men hur kan ÄL-flytningar se ut? Det blir i princip aldrig någon tråd för mig, bara kletigt, ljust typ. Kan ÄL-flytningar se ut så? SÅ DÅLIG PÅ SÅNT HÄR SÅ JAG BLIR GALEN!! Tänk om de ändå lärde ut sånthär i skolan
Förlåt om detta är en för intim fråga men hur kan ÄL-flytningar se ut? Det blir i princip aldrig någon tråd för mig, bara kletigt, ljust typ. Kan ÄL-flytningar se ut så? SÅ DÅLIG PÅ SÅNT HÄR SÅ JAG BLIR GALEN!! Tänk om de ändå lärde ut sånthär i skolan
Jag tappade bort min ägglossning denna månad. Men fick flytningar igår och stickande smärta i äggstockarna. Vet inte om jag är ute och cyklar men jag fick med killen ner i sängen igen! xD
Tror att vi har BIM samma dag och jag är också nybörjare! Ska bli intressant att följa dig :)
Ingen fara inte alls för intimt, för min del är de väldigt likt rå äggvita, alltså när jag torkar mig på toa får jag ofta på pappret under några dagar och de lägger sig mer som en genomskinlig "klump" på pappret eller vad man ska säga och sjunker lixom inte in i pappret som "vanliga flytningar" kan göra.. kanske var en dålig beskrivning men ja något sådant
Ha så är det för mig med! Bra beskrivning tycker jag :)
Vissa får som vatten med, men de ska inte vara vita, gula eller kletiga runt äl. Däremot har inte alla så mycket att det kommer ut, då kan äl-tester vara bra för att lokalisera äl (digitala kräver mindre huvudbry och tolkning)
Ja men detsamma! Verkar som att vi har en del gemensamt haha. Jag är lite osäker på Bim men borde vara 15/16.
När tänkte du börja testa?
Blir galen snart på dessa ägglossningstester.
De senaste dagarna har testen ökat fint, igår för första gången vart teststrecket starkare än kontrollstrecket de båda gånger jag testade (morgon och kväll). Idag har jag tagit 3 tester, de två första (morgon och runt kl 13) vart mycket svagare. Tog ett till nyss vars teststreck blev starkare än kontrollstrecket.
Förstår inte varför det går upp och ner??? Borde väl bara bli svagare. Vet iaf att det inte handlar om att jag druckit mycket/lite innan testerna.
Har någon haft samma? Hur vet man när man har ägglossning? Haft ÄL-flytningar igår och för 2 dagar sedan och har haft molvärk/stickningar i magen i typ 2-3 dagar nu. Är inne på cd21 idag.
Hur långt innan ägglossning brukar ni få ÄL-flytningar samt molvärk/stickningar?
Blir galen snart på dessa ägglossningstester.
De senaste dagarna har testen ökat fint, igår för första gången vart teststrecket starkare än kontrollstrecket de båda gånger jag testade (morgon och kväll). Idag har jag tagit 3 tester, de två första (morgon och runt kl 13) vart mycket svagare. Tog ett till nyss vars teststreck blev starkare än kontrollstrecket.
Förstår inte varför det går upp och ner??? Borde väl bara bli svagare. Vet iaf att det inte handlar om att jag druckit mycket/lite innan testerna.
Har någon haft samma? Hur vet man när man har ägglossning? Haft ÄL-flytningar igår och för 2 dagar sedan och har haft molvärk/stickningar i magen i typ 2-3 dagar nu. Är inne på cd21 idag.
Hur långt innan ägglossning brukar ni få ÄL-flytningar samt molvärk/stickningar?
Åh jag vet inte, känns inte som att det blev något denna gång tyvärr så jag tror jag ska försöka vänta på mensen! Har två test hemma men ska försöka låta bli dem haha!
Du då?
Alltså jag blir så less på min kropp :/ Äl-testerna gav en tydlig stegring på cd30. Började redan kvällen innan för att va starkare än kontrollstrecket hela cd30 för att sedan vara svagt cd 31. Äl-flytningarna vart där med och jag kände i äggatockarna. 1-2 dagar efter positivr äk-test har jag haft grym amningsaversion (ammar forfarande min snart 1,5-åring ganska mycket). Allt det tyder på en ägglossning men idag cd33 vart tempen låg. Alltså ingen tempstegring. Blir galen på detta. Snälla kropp kom igång!