Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Jag känner också slitningar och allmänt konstig i livmodern, och jag hade också positivt på stickan i söndags :p men jag förstår också att det är alldeles för tidigt att känna saker om det är graviditet. Men man vet ju aldrig!
Har tänkt försöka hålla mig med att testa till 13e (sambons födelsedag) och äl+9 - vilket var det jag plussa på förra graviditeten
Men tiden går ju såååååå sakta!!
Jag känner också slitningar och allmänt konstig i livmodern, och jag hade också positivt på stickan i söndags :p men jag förstår också att det är alldeles för tidigt att känna saker om det är graviditet. Men man vet ju aldrig!
Har tänkt försöka hålla mig med att testa till 13e (sambons födelsedag) och äl+9 - vilket var det jag plussa på förra graviditeten Men tiden går ju såååååå sakta!!
Jamen så spännande ) jag har bara ett gravtest hemma så tänker vänta till efter bil alltså efter 20 någon gång, ids inte beställa flera
Oj jag var nog lite otydlig, menar vänta med att testa tills jag passerat iaf 20/4, har alltid tidigare graviditet reagerat på att mensen ej kommit å svårt för att dricka kaffe samt molvärk så tänker att får jag så å mensen ej dykt upp så testar jag????
Hur går de för alla andra här inne någon om är på ungefär äl+4?
Jag är på ÄL+6, såååå segt vänta...
Jag är också på äl+6 :)
Oj jag var nog lite otydlig, menar vänta med att testa tills jag passerat iaf 20/4, har alltid tidigare graviditet reagerat på att mensen ej kommit å svårt för att dricka kaffe samt molvärk så tänker att får jag så å mensen ej dykt upp så testar jag????
Åhhh kul! Jag kanske börjar testa på söndag äl+9...plussade den dagen sist men vet det kan vara tidigt! Med de andra plussade jag äl+10. När testar du?
Den här gången ska jag försöka vänta ut mensen, så testa efter BIM förhoppningsvis. Annars brukar jag testa runt äl+12 så jag slipper tolka så mycket.