• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • Tobice

Hej!

Lägger till mig själv här. Har BIM 18 maj och hade ägglossning under helgen.

Började vår resa i oktober 2019, blev då gravid på första försöker men det slutade tyvärr i en MA i mitten av januari. Var en långdragen process och mensen kom igång som den skulle igen under april månad, hade ÄL 2-3 maj. Hoppas verkligen på ett plus den här gången.

• Emmethhh

Hoppar också in här!

Jag är 26 & min fästman 29. Inga barn sedan tidigare. Maj blir vårat första riktiga försök.

BIM 23/5

Önskar oss alla lycka till!

• Tildasafira

Grattis alla pluuus, så kul!

Jag har äl om 2 dagar enligt flo-appen, men fick idag eb mellanblödning/blodblandade flytningar. Är det ett tecken på ägglossning? Kan rillläggas att de också är lite som äggvita och trådiga, men är det vanligt med lite blod? Har väldigt svårt att upptäcka mina äl i vanliga fall. Någon som vet? :)

• Supertrio

Nu känns allt mycket mer verkligt efter x antal tester med tydlig stegring:) BF 12 januari på min sambos födelsedag.

Håller alla tummar för er andra! Stort lycka till!

• Supertrio
    Hakanai skrev 2020-05-07 18:40:32 följande:

Finns det nån Facebook-grupp att gå med i om man plussat?

Japp, Gravida med BF januari 2021
  • Emmethhh
    Supertrio skrev 2020-05-07 18:30:03 följande:

Nu känns allt mycket mer verkligt efter x antal tester med tydlig stegring:) BF 12 januari på min sambos födelsedag.

Grattis till plus! Lycka till!
  • Nykär15
    Supertrio skrev 2020-05-07 18:30:03 följande:

Åh vad härligt!! Grattis!
Svar på tråden Bim Maj 2020