Inlägg från: Anotherone |Visa alla inlägg
  • Anotherone

    Han velar angående barn

    Jag har levt med barnlängtan själv så jag vet hur det känns, vill börja med att skriva det. Det är en känsla som verkligen kan äta upp en, nästan så att det gör fysiskt ont!

    Sen är skillnaden att jag levde med en man som inte hade barn. Där tycker jag att din kille får förstå att det är olika för er två. Han har barn. Han kanske har sagt att han vill ha fler barn med dig men skulle han ångra sig så har han ändå barn.
    Det har inte du. För dig blir det här en mycket större fråga.
    Särskilt som du är kvinna och också har en åldersfaktor att ta hänsyn till. 

    Att köra avbrutet är ingen säker metod, så risken är att det så småningom blir barn om ni kör så. Men där ska ni nog ha ett snack om saken så att ni antingen skyddar er om han inte vill eller så slutar ni köra avbrutet om ni kommer överens om att ni vill ha barn.

    Det är en jättesvår fråga. Ni har inga gemensamma barn så på det viset kanske det inte är orimligt av dig att lämna om han bestämmer sig för att nej, han vill inte ha fler barn. Å andra sidan är han ditt livs kärlek... svårt.

Svar på tråden Han velar angående barn