• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • Anonym (Önskarochlängtar)

ÄL+12 idag, och 2 dagar till bim. Jag är rädd att jag tror för mycket att jag är gravid så att jag bara inbillar mig symtom. Idag känns det mycket mindre, det var absolut mest aktivitet och stick på ÄL 7 och 8.

Hur går det för er andra?

• milor
    Anonym (Önskarochlängtar) skrev 2020-06-24 10:25:11 följande:

ÄL+12 idag, och 2 dagar till bim. Jag är rädd att jag tror för mycket att jag är gravid så att jag bara inbillar mig symtom. Idag känns det mycket mindre, det var absolut mest aktivitet och stick på ÄL 7 och 8.

BIM idag, ingen mens i sikte. Vågar knappt säga det men känns annorlunda den här gången och tempen har fortsatt att stiga..!
  • Apoapo
    milor skrev 2020-06-24 11:33:01 följande:

BIM idag, ingen mens i sikte. Vågar knappt säga det men känns annorlunda den här gången och tempen har fortsatt att stiga..!

När ska du testa???
    milor skrev 2020-06-24 11:33:01 följande:

Åh så spännande!! Hur känns det annorlunda? Många säger just det. Och jag vet inte, jag känner det också annorlunda denna gång. Men det är mest för de där sticken jag fick, som jag tror kan ha varit att ägget fäste? Har alltid varit så skeptisk till att man skulle kunna känna. Har ingen aning om det är något för mig. Men sedan dom stickningarna har jag ändå haft lite känningar varje dag, är svullen och SÅ mycket humörsvängningar. Vi får se, jag kanske skapar det själv för att jag längtar så mycket.
  • Anonym (Majs)
    Majja92 skrev 2020-05-25 18:55:07 följande:

Majja92 28/5, 28 år. Första barnet

Acge 6/6, 28 år. Första barnet

Olivträdet 6/6, 25 år. Första barnet

Fick tidigare ägglossning än väntat, men jag är gärna kvar här ändå :) Har idag fått två svaga plus så hoppas innerligt att det är starkare imorgon och det är ett litet pyre där inne <3

Hur gick det? :)
  • Apoapo
    Anonym (Önskarochlängtar) skrev 2020-06-24 10:25:11 följande:

Så spännande! När har du tänkt testa?

Jag väntar på BIM i början av juli nu.
  • Anonym (Lm)
    Undrandee skrev 2020-06-24 13:18:45 följande:

Måste man ha en hög temp vid graviditet?

finns säkert undantag men annars ska tempen va hög när du är gravid!
    Apoapo skrev 2020-06-24 14:13:42 följande:

Så spännande! När har du tänkt testa?

Jag väntar på BIM i början av juli nu.

jag har tänkt att jag kanske testar på lördag morgon, om inte mensen kommit innan dess, eller söndag...är så rädd att bli besviken både av mens och av negativt test...

Brukar du testa redan innan bim? Jag fick hem nya test idag, men köpte inte tidiga utan vanliga....just för att jag ska hålla ut till bim och inte testa innan
  • Linda4barnsmamma
    Undrandee skrev 2020-06-24 13:18:45 följande:

Måste man ha en hög temp vid graviditet?

Tempen ska ligga kvar på den högre graden vid graviditet,jag hade testat igen, jag kan inte hålla mig
Svar på tråden Bim juni 2020