• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • Loea
    Undrandee skrev 2020-06-23 13:56:17 följande:

Nej det var inget plus igår. Testet idag på morgonurin är negativt.

Vet inte om jag vill fortsätta nu... var så inställd på ett plus. Tårarna kom nu

Tog du verkligen med morgonurin nu eller menar du bara innan lunch liksom? Du måste väl vart på toa innan du fick hem testerna på posten eller?
  • Undrandee
    Loea skrev 2020-06-23 15:47:22 följande:

Tog du verkligen med morgonurin nu eller menar du bara innan lunch liksom? Du måste väl vart på toa innan du fick hem testerna på posten eller?

Nej jag höll mig fram till lunch då jag inte fick testerna på posten som jag förväntade mig idag så jag pinade iväg till apoteket och köpte på mig en del tester (bland annat ett digitalt för jag var så säker på att vi äntligen lyckats så jag ville överraska mannen när han kom hem). så nu har jag en hel drös med tester :/
  • Undrandee
    Magda11 skrev 2020-06-23 15:31:36 följande:

Men gjorde du inte ett test igår morse också som var blankt? Då kan det ju vara så att det fortfarande är såpass tidigt att det bara syns den tiden på dagen då hormonnivån är som högst :)

Nej första testet gjorde jag på eftermiddagen :/
  • Sararebecca
    Undrandee skrev 2020-06-23 16:04:20 följande:

Alltså kolla skillnaden! Blir så jävla besviken :(

Den lägsta är early och den översta är plus?

Early bör ju reagera på lägre hormonnivå, kanske bara e lite för tidigt för de andra testet?
  • Undrandee
    Sararebecca skrev 2020-06-23 16:06:38 följande:

Den lägsta är early och den översta är plus?

Early bör ju reagera på lägre hormonnivå, kanske bara e lite för tidigt för de andra testet?

Japp det stämmer.

Men skiljer det så mycket på deras känslighet?
  • Sararebecca
    Undrandee skrev 2020-06-23 16:10:16 följande:

Japp det stämmer.

Men skiljer det så mycket på deras känslighet?

Ja de gör de nog, early är väl 10 mIU/ml ofta och typ alla andra är 20 mIU/ml vilket är skillnad när de e så tidigt att de till och med e lite svagt på de tidiga :) och det dubblas var 2-3 dag så vänta nån dag till :)
  • Magda11
    Undrandee skrev 2020-06-23 16:04:20 följande:

Alltså kolla skillnaden! Blir så jävla besviken :(

Det du tog idag mäter ju från 25 och det andra från 10 om jag inte minns fel! Kan ju bero på det :)
  • Undrandee
    Sararebecca skrev 2020-06-23 16:22:16 följande:

Ja de gör de nog, early är väl 10 mIU/ml ofta och typ alla andra är 20 mIU/ml vilket är skillnad när de e så tidigt att de till och med e lite svagt på de tidiga :) och det dubblas var 2-3 dag så vänta nån dag till :)

Jaha, ja så noga läste jag inte beskrivningen faktiskt.
  • Undrandee
    Magda11 skrev 2020-06-23 16:40:06 följande:

Det du tog idag mäter ju från 25 och det andra från 10 om jag inte minns fel! Kan ju bero på det :)

Ja så kanske der är. Dock ställer jag in mig på att det förblir negativt
Svar på tråden Bim juni 2020