• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • Anonym (Önskarochlängtar)
    Undrandee skrev 2020-06-23 13:56:17 följande:

Nej det var inget plus igår. Testet idag på morgonurin är negativt.

Vet inte om jag vill fortsätta nu... var så inställd på ett plus. Tårarna kom nu

Kram till dig!!!
  • Undrandee
    Anonym (Önskarochlängtar) skrev 2020-06-23 14:10:19 följande:

Kram till dig!!!

Fy fan för sån här psykisk terror... jag trodde verkligen att det var min tur nu :(
  • Sararebecca
    Lillahjärtat2020 skrev 2020-06-23 13:47:10 följande:

Behöver er hjälp med att tyda detta ÄL-test :) Är detta positivt?

Det är inte positivt :) tipsar om appen premom där du kan lägga in testen varje dag och appen hjälper typ till och tyda dem, så ser du tydligt när du har äl :)
  • Sararebecca
    Undrandee skrev 2020-06-23 14:12:15 följande:

Fy fan för sån här psykisk terror... jag trodde verkligen att det var min tur nu :(

Åh usch så jobbigt! :( Kram till dig
  • Anga
    What? Trodde helt klart att det var positivt, det där testet du la upp hade ju ett streck.
    Förstår att det måste vara jobbigt. Jag fick gå med i juli tråden då det inte gick för mig denna månad. Du får väl känna om ni ska ta en paus och sexa på som vanligt och se om det går bättre. Kanske pausa sommaren om det känns jobbigt?
    kramar till dig.
  • Anga
    What? Trodde helt klart att det var positivt, det där testet du la upp hade ju ett streck.
    Förstår att det måste vara jobbigt. Jag fick gå med i juli tråden då det inte gick för mig denna månad. Du får väl känna om ni ska ta en paus och sexa på som vanligt och se om det går bättre. Kanske pausa sommaren om det känns jobbigt?
    kramar till dig.
  • Undrandee
    Anga skrev 2020-06-23 14:32:24 följande:

kramar till dig.

Det trodde jag med. aldrig fått blåa spökstreck förut. Dock känner jag fortfarande att något säkert är fel med min fertilitet. Bara att gå och invänta mensen nu då som även den är ännu mer försenad den här månaden. :(
  • Magda11
    Undrandee skrev 2020-06-23 13:56:17 följande:

Nej det var inget plus igår. Testet idag på morgonurin är negativt.

Vet inte om jag vill fortsätta nu... var så inställd på ett plus. Tårarna kom nu

Men det svaga strecket idag tog du på kvällen va? Du kanske har högre hormonnivå på kvällen?
  • Undrandee
    Magda11 skrev 2020-06-23 15:07:06 följande:

Men det svaga strecket idag tog du på kvällen va? Du kanske har högre hormonnivå på kvällen?

Ja det var sent på kvällen. Men det borde finnas någon skymt av streck på testet ändå tycker jag. Är ju tvärblankt :(
  • Magda11
    Undrandee skrev 2020-06-23 15:16:08 följande:

Ja det var sent på kvällen. Men det borde finnas någon skymt av streck på testet ändå tycker jag. Är ju tvärblankt :(

Men gjorde du inte ett test igår morse också som var blankt? Då kan det ju vara så att det fortfarande är såpass tidigt att det bara syns den tiden på dagen då hormonnivån är som högst :)
Svar på tråden Bim juni 2020