• Majja92

Bim juni 2020

Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.

Bim 1/6

• Svar på tråden Bim juni 2020
  • Apoapo
    Anonym (Önskarochlängtar) skrev 2020-06-24 14:23:54 följande:

jag har tänkt att jag kanske testar på lördag morgon, om inte mensen kommit innan dess, eller söndag...är så rädd att bli besviken både av mens och av negativt test...

Brukar du testa redan innan bim? Jag fick hem nya test idag, men köpte inte tidiga utan vanliga....just för att jag ska hålla ut till bim och inte testa innan

När jag blev gravid förra gången gjorde jag de. Tycker det är rätt kul att testa ändå. Haha. Plussade några dagar innan BIM då.

Men är ju bättre att vänta egentligen. Men man blir ju så otålig!
  • Anonym (Önskarochlängtar)
    Apoapo skrev 2020-06-24 15:17:56 följande:

När jag blev gravid förra gången gjorde jag de. Tycker det är rätt kul att testa ändå. Haha. Plussade några dagar innan BIM då.

Men är ju bättre att vänta egentligen. Men man blir ju så otålig!

Är sjukt otålig, men jag lever nog på hoppet lite till och hoppas att de små känningarna är något litet, och inte pms. Jag brukar inte ha pms alls. Mensvärk dagen innan mens. Men nu fick jag ett stick I livmodern som varade i ca 10 sekunder på ÄL+7 på kvällen, dagen efter stack det ganska mycket hela dagen. Sedan har det avtagit och kan känna något litet stick ibland + lite molvärk. Alltså började det redan 7-8 dagar innan bim denna gång, annars 1 dag innan och lite ömma bröst.

Jag vet inte jag...
  • milor
    Anonym (Önskarochlängtar) skrev 2020-06-24 13:38:52 följande:

Åh så spännande!! Hur känns det annorlunda? Många säger just det. Och jag vet inte, jag känner det också annorlunda denna gång. Men det är mest för de där sticken jag fick, som jag tror kan ha varit att ägget fäste? Har alltid varit så skeptisk till att man skulle kunna känna. Har ingen aning om det är något för mig. Men sedan dom stickningarna har jag ändå haft lite känningar varje dag, är svullen och SÅ mycket humörsvängningar. Vi får se, jag kanske skapar det själv för att jag längtar så mycket.

Har ända sen äl+4 haft molvärk och det brukar jag inte ha så tidigt, det brukar komma dagen innan eller timmarna innan mens. Sen i söndags (äl+10) har jag fått så himla ont i ryggslutet, legat vaken på nätterna för att det gör så ont. Det brukar jag aldrig ha! Brösten är mer ömma än vanligt. Men det tydligaste är att jag brukar ha humörsvängningar redan 3-5 dagar innan mens, så pass mycket att det känns i hela kroppen att det är hormonerna som styr mig och inte jag. Den här gången känner jag mig HELT som vanligt, till och med min sambo har reagerat haha! Och som sagt, i två dagar har tempen börjat klättra uppåt istället för neråt!

Jag ska testa ikväll!
  • sbina86

Bim - 3 idag. Brösten gör mer ont, humörsvängningar som fan, högre temp än vanligt men det kan ju bero på att det är varmt nu och ingen mens än. Jag brukar typ alltid få en liten blödning två till tre dagar innan mensen sätter igång på riktigt. Inget sånt nu.. Känner mig gravid fast ändå inte. Jag har tagit några testa tidigt tester men ingen har visat något. Ska testa på fredag och se vad som visas :)

• Anonym (Önskarochlängtar)
    milor skrev 2020-06-24 16:51:27 följande:

Har ända sen äl+4 haft molvärk och det brukar jag inte ha så tidigt, det brukar komma dagen innan eller timmarna innan mens. Sen i söndags (äl+10) har jag fått så himla ont i ryggslutet, legat vaken på nätterna för att det gör så ont. Det brukar jag aldrig ha! Brösten är mer ömma än vanligt. Men det tydligaste är att jag brukar ha humörsvängningar redan 3-5 dagar innan mens, så pass mycket att det känns i hela kroppen att det är hormonerna som styr mig och inte jag. Den här gången känner jag mig HELT som vanligt, till och med min sambo har reagerat haha! Och som sagt, i två dagar har tempen börjat klättra uppåt istället för neråt!

Jag ska testa ikväll!

Åh så spännande! Lycka till med testet!

Har också haft stickningar och molvärk mycket längre än vanligt. Men jag är som sagt jätterädd att jag inbillar mig.
  • Undrandee

Nej nu ger jag upp testandet. Testade med morgonurin idag igen med Clearblue plus och ja, ni ser ju själva, det blir ingen bebis för min del

Lycka till ni andra och grattis till er som plussat.

• Magda11
    Undrandee skrev 2020-06-24 18:38:24 följande:

Nej nu ger jag upp testandet. Testade med morgonurin idag igen med Clearblue plus och ja, ni ser ju själva, det blir ingen bebis för min del

Lycka till ni andra och grattis till er som plussat.

Testade du inte med early? :(
  • milor

Visst anar man ett streck där? :O Var tvungen att ta två för min sambo tror mig inte just nu!
  • Undrandee
    Magda11 skrev 2020-06-24 19:56:06 följande:

Testade du inte med early? :(

Hade inget early kvar :(

men tror det är kört. jag fortsätter få positiva äl tester så jag måste ha problem med fertiliteten.

Grät ut en stund hos mannen nu ikväll. Det är så typiskt nu när vi båda längtar efter ett till barn och verkligen försöker :(

Svar på tråden Bim juni 2020