Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Jag har också problem med kort lutealfas och jag blev rekommenderad av moodmama att börja smörja på cykeldag 7 och sen 10 dagar framåt. Så hade väntat till nästa cykel om jag var du :)
Okej! Har din lutealfas ändrats något? :)
Ja det känns sent att börja nu, kanske rubbar en ev. ägglossning annars? Vet inre riktigt hur det funkar det där, men tack för ditt svar :)
Jag har inte vågat testa än :( Min cykel har varit så konstig efter att jag fick missfall tidigare i år, så nojjar lite...
Ja, chansen att det blir tokigt med ÄL finns ju. Jag hade nog gjort som de på moodmama sa iaf :) Alltså börjat på CD 7.
Hänger på här med. 10e försöket. Bim 20/6.
Lycka till alla <3
Nu har jag äntligen fått min mens efter MA 21/4, i vecka 13. Bim 26/6. Förra gången var inte planerad men blev väldigt välkommet, så nu vill vi verkligen bli gravida igen. Vågade inte försöka innan första mensen pga jag hade lite rester kvar som skulle komma ut med första mensen. Det blir vårt första barn. Hoppas på att det går vägen nu.
Bim-5
Tog detta imorse, men litar inte på något förrän det är bim och positivt hihi

Bim-5
Tog detta imorse, men litar inte på något förrän det är bim och positivt hihi
Japp, det var märkligt. Citerar mig själv från majtråden:
?ÄL +14. Samma visa idag som igår, negativt på morgonurin och spökstreck på eftermiddagen. Märkligt, har aldrig fått minsta lilla antydan till spökstreck på gravidkollens stickor tidigare. :S?
Det var svaga streck (och billiga stickor) men syntes för ögat på nära håll och på bild. Efter det var testerna negativa och mensen kom två dagar efter BIM. Får se vad som händer denna gång. :)
Ja mina cykler är skumma efter mina 2 missfall också förra året. Längre tid mellan mens och ÄL och kortare mellan ÄL och nästa mens, så jäkla jobbigt! :/ Nu är vi "bara" inne på 7e månadens försök, men det börjar ju kännas trögt detta.