• Anonym (jadu)

    Är hon otrogen?

    Nu är det kanske jag som är paranoid, men jag har i vissa lägen med tjejen känt (vad jag tror är) sperma i henne. Låter sjukt, jag vet, men hon har blivit väldigt nära en manlig kollega på senaste och hon är väldigt mycket på mobilen.

    Ibland när vi ska ha sex så tycker jag mig känna att hon är extra våt, fast inte normalt våt liksom. Och om jag kollar det det ut som sperma till viss del.

    Det är inte mitt då jag aldrig kommer i henne (hon vill inte) och hon kändes aldrig såhär innan hon började umgås med denna kollega.

    Jag har frågat henne skämtsamt om det men hon säger att hon bara måste vara extra våt eller något.

    Hjälp, nån?

  • Svar på tråden Är hon otrogen?
  • Anonym (Man 48)

    Du har griller i ditt huve , sluta eller sök hjälp

    Psykolog tror jag det heter

  • Barbro45
    Anonym (jadu) skrev 2020-05-06 23:57:49 följande:

    Nu är det kanske jag som är paranoid, men jag har i vissa lägen med tjejen känt (vad jag tror är) sperma i henne. Låter sjukt, jag vet, men hon har blivit väldigt nära en manlig kollega på senaste och hon är väldigt mycket på mobilen.

    Ibland när vi ska ha sex så tycker jag mig känna att hon är extra våt, fast inte normalt våt liksom. Och om jag kollar det det ut som sperma till viss del.

    Det är inte mitt då jag aldrig kommer i henne (hon vill inte) och hon kändes aldrig såhär innan hon började umgås med denna kollega.

    Jag har frågat henne skämtsamt om det men hon säger att hon bara måste vara extra våt eller något.

    Hjälp, nån?


    Du behöver nog läsa på kring hur en kvinnas könsorgan fungerar. På var sin sida av slidan nära öppningen ligger Bartholins körtlar, deras uppgift är att producera det sekret som krävs för att hålla slemhinnorna fuktiga och skydda dem. Färg och mängd på detta sekret varierar beroende på var i menscykeln man befinner sig. Vanligtvis är de gula eller gulvita, vid ägglossning ökar mängden sekret för att förbereda kroppen och underlätta för spermierna att nå ägget. Mängden sekret ökar också om slidan behöver skyddas mot infektioner av något slag.
  • Anonym (Hold my beer)

    De extra flytningarna beror inte på vem hon pratar med, det är en normal kroppslig funktion som kan variera från dag till dag.

  • Ascendere
    Anonym (jadu) skrev 2020-05-06 23:57:49 följande:

    Nu är det kanske jag som är paranoid, men jag har i vissa lägen med tjejen känt (vad jag tror är) sperma i henne. Låter sjukt, jag vet, men hon har blivit väldigt nära en manlig kollega på senaste och hon är väldigt mycket på mobilen.

    Ibland när vi ska ha sex så tycker jag mig känna att hon är extra våt, fast inte normalt våt liksom. Och om jag kollar det det ut som sperma till viss del.

    Det är inte mitt då jag aldrig kommer i henne (hon vill inte) och hon kändes aldrig såhär innan hon började umgås med denna kollega.

    Jag har frågat henne skämtsamt om det men hon säger att hon bara måste vara extra våt eller något.

    Hjälp, nån?


    Det där med sperma låter lite off faktiskt. 
    Men att hon har en nära relation med en annan man känns ju självklart inte bra för dig, förklara för henne hur du ser på kontakter med motsatt kön när man är i en relation så hon vet vad som gäller för dig. 
  • Anonym (Men nej!)

    Ja, du är paranoid ang sperman.


    Förmodligen projecerar du din egna osäkerhet på henne. Om du inte gillar att hon umgås mycket med en ny manlig kollega ta upp det under lugna former och berätta hur det får dig att känna istället, det är mer sunt.


     


    Men snälla, dra inte sånadär sjuka slutsatser och börja "skämta" och iom det indirekt agera på det... det är bara fel.

  • Anonym (jadu)

    Men jag har också hittat att hon messar honom ibland. Men om jag frågar så säger hon att hon inte gör det. Hon vet inte att jag snokat i hennes mobil.

    Och en annan grej - en gång när hon tog extra lång tid på sig att komma från jobbet (hon säger att hon tar extra långa promenader på vägen hem) så var jag kåt och ville vara lite spontan. Vi hade sex mot väggen precis när hon kom innanför dörren. Då var hon verkligen kladdig där nere och lite i trosorna också. Jag menar jag förstår att jag låter paranoid men....?

  • Ascendere
    Anonym (jadu) skrev 2020-05-07 10:08:05 följande:

    Men jag har också hittat att hon messar honom ibland. Men om jag frågar så säger hon att hon inte gör det. Hon vet inte att jag snokat i hennes mobil.


    Men ärligt, hör du inte själv hur det låter? Hon messar med en annan snubbe men förnekar det, det säger väl allt? Även om hon inte har knullat honom så ljuger hon ju för dig!
    Det där är inget att ha, dumpa henne på direkten. 
  • Anonym (man)
    Anonym (jadu) skrev 2020-05-07 10:08:05 följande:

    Men jag har också hittat att hon messar honom ibland. Men om jag frågar så säger hon att hon inte gör det. Hon vet inte att jag snokat i hennes mobil.

    Och en annan grej - en gång när hon tog extra lång tid på sig att komma från jobbet (hon säger att hon tar extra långa promenader på vägen hem) så var jag kåt och ville vara lite spontan. Vi hade sex mot väggen precis när hon kom innanför dörren. Då var hon verkligen kladdig där nere och lite i trosorna också. Jag menar jag förstår att jag låter paranoid men....?


    Ok, men vad spelar det för roll, hon går ju ff bakom din rygg och ljuger om det. Vill du leva med en sån person ?
  • Barbro45
    Anonym (jadu) skrev 2020-05-07 10:08:05 följande:

    Men jag har också hittat att hon messar honom ibland. Men om jag frågar så säger hon att hon inte gör det. Hon vet inte att jag snokat i hennes mobil.

    Och en annan grej - en gång när hon tog extra lång tid på sig att komma från jobbet (hon säger att hon tar extra långa promenader på vägen hem) så var jag kåt och ville vara lite spontan. Vi hade sex mot väggen precis när hon kom innanför dörren. Då var hon verkligen kladdig där nere och lite i trosorna också. Jag menar jag förstår att jag låter paranoid men....?


    Du har hängt upp dig på hur mycket flytningar hon har för tillfället, du måste vara rätt ung. Hon messar med en kollega, det är ok. MEN att hon förnekar/döljer det är inte ok. Du har snokat i hennes telefon det är inte ok. Ni verkar ha problem med tillit. Hon döljer kontakten med kollegan, du snokar och misstänker att hon har haft sex beroende på henne flytningar just den dagen. Varför döljer hon? Är hon rädd för dig?
Svar på tråden Är hon otrogen?