• Anonym (jadu)

Är hon otrogen?

Nu är det kanske jag som är paranoid, men jag har i vissa lägen med tjejen känt (vad jag tror är) sperma i henne. Låter sjukt, jag vet, men hon har blivit väldigt nära en manlig kollega på senaste och hon är väldigt mycket på mobilen.

Ibland när vi ska ha sex så tycker jag mig känna att hon är extra våt, fast inte normalt våt liksom. Och om jag kollar det det ut som sperma till viss del.

Det är inte mitt då jag aldrig kommer i henne (hon vill inte) och hon kändes aldrig såhär innan hon började umgås med denna kollega.

Jag har frågat henne skämtsamt om det men hon säger att hon bara måste vara extra våt eller något.

Hjälp, nån?

• Svar på tråden Är hon otrogen?
  • Anonym (Mm)
    Anonym (Samma) skrev 2020-05-07 15:54:01 följande:

Har hon extra mycket flyktingar? Det låter misstänkt.

Hahahahahhahahahaha
  • Anonym (Lukta)

Du vet väl hur sperma luktar? Känn efter själv...lukta

• Anonym (fnask)

skamligt, kasta ut henne direkt

• Anonym (Slarvigt)

Är hon otrogen är hon extremt slarvig som inte krystar ut sperman efter man 1 innan man 2. Antingen slarv eller någon slags störd fetisch...

Men jag tror att hon använder någon form av glidmedel, det kan ha lite lik konsistens. Så kan jag göra ibland, jag vill onanera men det tar lite tid att bli redo för att stoppa in dildon men jag orkar inte vänta, då sprutar jag in glidmedel så att jag kan komma igång direkt. Funkar framtill och baktill när jag är på det humöret skulle det inte ens funka utan det.

Hon kanske gör likadant, använder glidmedel när du inte ser och det är detta du känner.

• Anonym (FYI)
    Anonym (Slarvigt) skrev 2020-05-07 17:24:37 följande:

Är hon otrogen är hon extremt slarvig som inte krystar ut sperman efter man 1 innan man 2. Antingen slarv eller någon slags störd fetisch...

Men jag tror att hon använder någon form av glidmedel, det kan ha lite lik konsistens. Så kan jag göra ibland, jag vill onanera men det tar lite tid att bli redo för att stoppa in dildon men jag orkar inte vänta, då sprutar jag in glidmedel så att jag kan komma igång direkt. Funkar framtill och baktill när jag är på det humöret skulle det inte ens funka utan det.

Hon kanske gör likadant, använder glidmedel när du inte ser och det är detta du känner.

Kvarstår ju då bara grejen att hon ljuger om kontakten med kollegan..??
  • Anonym (Slarvigt)
    Anonym (FYI) skrev 2020-05-07 23:08:32 följande:
    Kvarstår ju då bara grejen att hon ljuger om kontakten med kollegan..??
    Ja. Det har du rätt i. Jag svängde iväg med glidmedelstanken av någon anledning. Är väl alldeles för ensam eller något. Speciellt en sorts glidmedel ser faktiskt ut som sperma, eller så är jag bara ännu mer sexuellt frustrerad än jag känner mig och fantiserar att det ser ut så  ;D
  • 19mark82
    Anonym (Samma) skrev 2020-05-07 13:37:49 följande:
    Min upplevelse var riktigt lik det du beskriver. Ny kollega, telefonsmussel, kändes "annorlunda" då vi hade sex. Det visade sig givetvis att hon var otrogen.
    så var hon kladdig där nere pga kvarlevor av säd från den andra mannen?
  • 19mark82
    Anonym (Slarvigt) skrev 2020-05-07 17:24:37 följande:

använder en särskild glidmedel för att föra in föremål in analen eller duger det med den du kör framtill? 
  • Anonym (Otrogen tjej)
    Anonym (jadu) skrev 2020-05-07 10:08:05 följande:

Men jag har också hittat att hon messar honom ibland. Men om jag frågar så säger hon att hon inte gör det. Hon vet inte att jag snokat i hennes mobil.

Och en annan grej - en gång när hon tog extra lång tid på sig att komma från jobbet (hon säger att hon tar extra långa promenader på vägen hem) så var jag kåt och ville vara lite spontan. Vi hade sex mot väggen precis när hon kom innanför dörren. Då var hon verkligen kladdig där nere och lite i trosorna också. Jag menar jag förstår att jag låter paranoid men....?

Flytningar kan se olika ut beroende på när i cykeln man är mm och om hon var kladdig kan ju också bero på att hon onanerat på jobbet t.ex... men jag var otrogen en gång, jag hade tvättat mig innan jag kom hem såklart och hoppade snabbt in och tog en dusch när jag kom hem. Min kille blev jättemisstänksam för han tyckte jag var våt och kändes som jag haft sex vilket jag förnekade - men han hade ju rätt..! Jag hade däremot ingen sperma för vi hade använt kondom.

En fråga till er killar, går det verkligen att känna om en tjej haft sex nyligen eller inte? Känns der annorlunda andra gången om ni har sex med er flickvän t.ex?
  • 19mark82
    Anonym (Otrogen tjej) skrev 2020-05-10 05:43:29 följande:
    Flytningar kan se olika ut beroende på när i cykeln man är mm och om hon var kladdig kan ju också bero på att hon onanerat på jobbet t.ex... men jag var otrogen en gång, jag hade tvättat mig innan jag kom hem såklart och hoppade snabbt in och tog en dusch när jag kom hem. Min kille blev jättemisstänksam för han tyckte jag var våt och kändes som jag haft sex vilket jag förnekade - men han hade ju rätt..! Jag hade däremot ingen sperma för vi hade använt kondom.

En fråga till er killar, går det verkligen att känna om en tjej haft sex nyligen eller inte? Känns der annorlunda andra gången om ni har sex med er flickvän t.ex?
    ja, för din besvikelse går det för oss (för mig iaf) att känna sånt.
    Hoppas det inte förstör för mycket för dig detta :(
Svar på tråden Är hon otrogen?