• Anonym (Ts)

    Obegripliga trådar om folk som är oskulder relativt länge

    Jag är gift sedan länge och har bara haft sex med min man, jag var 28 när jag träffade honom och han blev min förste. Inte av något annat skäl än att jag inte träffat någon tidigare.

    Läser regelbundet här trådar om att personer som är äldre när de blir av med oskulden är konstiga, att killar som är oerfarna inte får tjejer och att de har svårt att träffa någon osv. Jag fattar inte detta.

    Att man inte klickar med någon är ju en sak. Men att man inte skulle träffa någon för att man är oerfaren om sex är ju obegripligt. För det är ju inte så man skriver "oskuld" i pannan på första dejten? Och om man går på några dejter med någon och klickar med denne så är det väl ingen normal person som efter ett antal dejter, som fattat tyckte för personen, hamnar i naket läge och får veta att personen är oskuld då klär på sig och drar??

    Jag menar, är personen oerfaren så är man men när man väl kommit så långt att man berättar en sån grej är ju det ointressant.

    En kille som inte lyckas träffa en tjej under många år, det beror ju inte på sexerfarenheterna utan uppenbarligen på att personligheten inte klickar med någon.

    Min man och jag hade sex på vår femte dejt. Då hade vi ju redan träffat, ätit middag, hånglat osv ett antal gånger. Sen berättade jag att jag var oskuld i den situationen när vi var på väg att ha sex och det var ju inte mer med det.

  • Svar på tråden Obegripliga trådar om folk som är oskulder relativt länge
  • Physalis
    Anonym (anonym) skrev 2020-05-17 13:03:16 följande:

    Min teori är att det till stor del beror på hur man själv ser på sin oskuld. Är man negativ och i 'offermentalitet' så blir det svårt att attrahera någon...

    Men fokuserar man bara på att det ska uppstå attraktion mellan en själv och en annan, och sedan det leder till sex, så borde det ju inte vara något problem. Är man attraherad, så är man. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt.

    Men sedan läser jag ju trådar om att ingen vill 'lära upp' en oskuld. Jag förstår inte det, alla har ju olika personligheter, erfarenheter.

    Finns väl inget som säger att en erfaren tvunget MÅSTE vara bättre än en oerfaren... Eftersom alla är olika helt enkelt, gillar olika, beter sig olika.

    Men jag vet inte. jag kan bara tala för mitt sätt att se på det.


    Jag tror som dig att mycket sitter i ens egna huvud. Att man tror att alla kan se och förstå att man inte haft sex. Jag tror inte att de flesta skulle märka att någon var oskuld, utan ta det som nervositet och fumlighet pga att man är med någon ny om man väljer att inte säga något.

    Vad gäller svar i såna trådar så tror jag att det mest är för att folk ombeds att tänka på saken och då kommer fram till att det inte är så lockande. Klart man i fantasin vill ha en sexgud/gudinna. I verkligheten när känslor är inblandade så bryr nog de flesta sig inte.
    Korrekturläser som en kratta
  • Nimzay

    Förstår ärligt talat inte riktigt varför det ska läggas så mycket skambelagd vikt på huruvida någon är oskuld. Förstår liksom inte riktigt varför det kan tänkas ge sååå stor vägledning i huruvida personen är bra partnermaterial eller inte, för personen kan ju liksom visa sig vara en superbra partner oavsett om denne legat med någon innan eller ej tänker jag, men jag vet ju förstås inte. 

    Skulle nog personligen välja en person som inte legat med någon alls som partner, framför en som legat runt mycket, om jag skulle välja mellan dessa utan att veta något alls annars om personerna. Bland annat för att jag liksom tänker mig att det nog är större risk att någon som legat runt hit och dit med en massa folk, haft en massa förhållande innan etc, är en galen narcissistpsykopat som det är omöjligt att skapa ett sunt förhållande med, en någon som inte legat med någon alls/inte varit tillsammans med någon alls. Kan dessutom tycka att det verkar lite fint att träffa och bli tillsammans med någon som är oskuld också, liksom att personen inte legat men någon alls innan så man blir personens första. Fast behöver ju samtidigt givetvis inte vara en dealbreaker ifall personen legat med många innan eller har många tidigare förhållanden i bagaget, för man kan ju självklart vis sig vara en riktigt fin person och partner ändå. Samtidigt som att någon som inte legat med någon alls och/eller som inte varit tillsammans med någon alls (eller som bara legat med några få/bara har några få relationer bakom sig)nkan visa sig vara jättekonstig och skum och helt omöjligt att ha att göra med. Men skulle för min del hellre riskera det med någon som är helt totalt oskuld än med någon som legat runt mycket faktiskt.

    Är för övrigt oskuld själv och brukar inte precis skämmas över det, snarare t o m känna mig lite stolt över det faktiskt- att man liksom inte bara kastat sig i säng typ. Men kan bli rätt ledsen av att läsa trådar om det här på fl faktiskt eftersom man får en uppfattning om att många här tycker att det är sååå förskräckligt onormalt och fel att vara oskuld när man passerat 20, ja typ att man automatiskt blir en jättedålig och värdelös människa pågrundav det, men man får väl hoppas att de flesta ute i verkligheten inte resonerar så.

  • Anonym (Anna)
    Anonym (Lilla My) skrev 2020-05-18 09:27:42 följande:
    Virgin lover....
    Och vad ska detta indikera? Motsvarande rasisters N-ord?
  • Anonym (Avslutat)
    Physalis skrev 2020-05-18 10:44:47 följande:

    Jag tror som dig att mycket sitter i ens egna huvud. Att man tror att alla kan se och förstå att man inte haft sex. Jag tror inte att de flesta skulle märka att någon var oskuld, utan ta det som nervositet och fumlighet pga att man är med någon ny om man väljer att inte säga något.

    Vad gäller svar i såna trådar så tror jag att det mest är för att folk ombeds att tänka på saken och då kommer fram till att det inte är så lockande. Klart man i fantasin vill ha en sexgud/gudinna. I verkligheten när känslor är inblandade så bryr nog de flesta sig inte.


    Det skulle definitivt märkas. Har aldrig träffat någon man som har varit så nervös och fumlig så det märks, har träffat på en oskuld tyvärr. Det är därför man testat hur kompatibel man är med sex typ direkt. Funkar det inte är det inte värt att fortsätta
  • Anonym (Avslutat)
    Nimzay skrev 2020-05-18 10:55:39 följande:

    Förstår ärligt talat inte riktigt varför det ska läggas så mycket skambelagd vikt på huruvida någon är oskuld. Förstår liksom inte riktigt varför det kan tänkas ge sååå stor vägledning i huruvida personen är bra partnermaterial eller inte, för personen kan ju liksom visa sig vara en superbra partner oavsett om denne legat med någon innan eller ej tänker jag, men jag vet ju förstås inte. 

    Skulle nog personligen välja en person som inte legat med någon alls som partner, framför en som legat runt mycket, om jag skulle välja mellan dessa utan att veta något alls annars om personerna. Bland annat för att jag liksom tänker mig att det nog är större risk att någon som legat runt hit och dit med en massa folk, haft en massa förhållande innan etc, är en galen narcissistpsykopat som det är omöjligt att skapa ett sunt förhållande med, en någon som inte legat med någon alls/inte varit tillsammans med någon alls. Kan dessutom tycka att det verkar lite fint att träffa och bli tillsammans med någon som är oskuld också, liksom att personen inte legat men någon alls innan så man blir personens första. Fast behöver ju samtidigt givetvis inte vara en dealbreaker ifall personen legat med många innan eller har många tidigare förhållanden i bagaget, för man kan ju självklart vis sig vara en riktigt fin person och partner ändå. Samtidigt som att någon som inte legat med någon alls och/eller som inte varit tillsammans med någon alls (eller som bara legat med några få/bara har några få relationer bakom sig)nkan visa sig vara jättekonstig och skum och helt omöjligt att ha att göra med. Men skulle för min del hellre riskera det med någon som är helt totalt oskuld än med någon som legat runt mycket faktiskt.

    Är för övrigt oskuld själv och brukar inte precis skämmas över det, snarare t o m känna mig lite stolt över det faktiskt- att man liksom inte bara kastat sig i säng typ. Men kan bli rätt ledsen av att läsa trådar om det här på fl faktiskt eftersom man får en uppfattning om att många här tycker att det är sååå förskräckligt onormalt och fel att vara oskuld när man passerat 20, ja typ att man automatiskt blir en jättedålig och värdelös människa pågrundav det, men man får väl hoppas att de flesta ute i verkligheten inte resonerar så.


    Fast att vara bra partnermaterial innebär också att sexet funkar och att man har samma preferenser. En oskuld har ingen aning om vad han ska göra, han har ingen aning om vad han har för preferenser etc.
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Avslutat) skrev 2020-05-18 23:04:00 följande:
    Fast att vara bra partnermaterial innebär också att sexet funkar och att man har samma preferenser. En oskuld har ingen aning om vad han ska göra, han har ingen aning om vad han har för preferenser etc.
    Fast ärligt talat, så himla svårt är det inte att lära sig ha sex. Även om man inte har den praktiska erfarenheten kanske man har läst böcker, sett filmer osv där sex varit med och då kan man nog testa sig fram ganska snabbt i praktiken.
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Avslutat) skrev 2020-05-18 23:00:57 följande:
    Det skulle definitivt märkas. Har aldrig träffat någon man som har varit så nervös och fumlig så det märks, har träffat på en oskuld tyvärr. Det är därför man testat hur kompatibel man är med sex typ direkt. Funkar det inte är det inte värt att fortsätta
    Anonym (Avslutat) skrev 2020-05-18 23:04:00 följande:
    Fast att vara bra partnermaterial innebär också att sexet funkar och att man har samma preferenser. En oskuld har ingen aning om vad han ska göra, han har ingen aning om vad han har för preferenser etc.
    Det var det dummaste jag läst. Man måste vara väldigt inskränkt och osäker om man tänker som du.
    Är man intresserad av en person så fortsätter man om man känner att sexet utvecklas. En erfaren man som kör sitt race, vilket inte alls är ovanligt har 0 utvecklings potential. En lyhörd oskuld har all potential i världen. Min man är bara ett exempel. Dessutom är han numera ett vilddjur i sängen även om han är är blyg som person. Det du skriver visar bara på total inskränkthet och fantasilöshet.

  • Anonym (Avslutat)
    Anonym (Anna) skrev 2020-05-19 09:08:25 följande:

    Det var det dummaste jag läst. Man måste vara väldigt inskränkt och osäker om man tänker som du.

    Är man intresserad av en person så fortsätter man om man känner att sexet utvecklas. En erfaren man som kör sitt race, vilket inte alls är ovanligt har 0 utvecklings potential. En lyhörd oskuld har all potential i världen. Min man är bara ett exempel. Dessutom är han numera ett vilddjur i sängen även om han är är blyg som person. Det du skriver visar bara på total inskränkthet och fantasilöshet.


    Jag är inte ett dugg inskränkt eller osäker, jag vill ha en man som kan knulla och ta för sig utan att behöva fumla sig fram och lära sig. Är totalt ointresserad av någon som har utvecklingspotensial :)

    Man märker direkt om man klickar sexuellt eller inte. Gör man inte det skulle jag inte fortsätta. Jag vill ha en dominant man - en lyhörd fumlig försiktig oskuld kan aldrig vara det
  • Anonym (Avslutat)
    Anonym (Ts) skrev 2020-05-19 08:53:53 följande:

    Fast ärligt talat, så himla svårt är det inte att lära sig ha sex. Även om man inte har den praktiska erfarenheten kanske man har läst böcker, sett filmer osv där sex varit med och då kan man nog testa sig fram ganska snabbt i praktiken.


    Det är inte samma sak att ha läst böcker eller ha sett film :) Det är det som är själva grejen, att man är helt ointresserad av att låta någon testa sig fram och lära sig. Är inte intresserad av att vara någon sorts instruktionsbok. Eftersom du har haft sex med en person har du inte direkt något att jämföra med
  • Nimzay
    Anonym (Avslutat) skrev 2020-05-18 23:04:00 följande:
    Fast att vara bra partnermaterial innebär också att sexet funkar och att man har samma preferenser. En oskuld har ingen aning om vad han ska göra, han har ingen aning om vad han har för preferenser etc.
    Sant, är väl i så fall just detta som kan vara nackdelen med att träffa en oskuld. Fast samtidigt tänker jag att man ju ändå alltid lära sig, och kanske rentav bli jättebra på något bara man testar och försöker några, vissa människor har ju helt enkelt har ju helt enkelt bara i grunden en slags typ..."fallenhet" för att bli bra på vissa grejer bara de får försöka några gånger. Samtidigt som andra aldrig helt enkelt kan bli lika bra, hur mycket de än försöker. Så någon som till en början är helt oerfaren kan ju liksom likagärna besitta en sån inre förmåga till bra sex, som någon som legat flera gånger. Så tänker iaf jag, och i så fall kan ju likagärna någon som aldrig fått ligga bli en bra partner vad gäller sex men tiden, bara man har lite tålamod.

    Och för egen del kan jag som också är oerfaren tycka att det verkar liksom lite fint på nåt sätt, att träffa någon som också är oskuld eller som bara legat några få gånget, för det känns liksom fint och heligt typ på nåt sätt att tillsammans bara vi två göra oss erfarna på det här med att ligga tillsammans med start på ungefär samma nivå, men kanske bara är jag som tänker så haha, men kan hursomhelst i och med detta faktiskt se det här med att vara oskuld som ett plus hos en blivande partner.

    Kan dessutom tycka att det verkar typ lite tändande på nåt sätt, med en person som i alla fall de första gångerna man ligger med denne är liksom lite varsamt försiktig, på ett på gränsen till osäkert sätt, på grund av oerfarenhet, är liksom lite svårt att förklara men känns liksom lite fint/sött/attraktivt på nåt sätt tänker jag samtidigt som man liksom kanske dessutom får känna sig speciell för personen, så tänker att oskuldhet liksom kanske ej enbart måste innebära oattraktiv klumpighet utan även kan vara positivt och fint.
    Anonym (Avslutat) skrev 2020-05-19 11:02:30 följande:
    Jag är inte ett dugg inskränkt eller osäker, jag vill ha en man som kan knulla och ta för sig utan att behöva fumla sig fram och lära sig. Är totalt ointresserad av någon som har utvecklingspotensial :)

    Man märker direkt om man klickar sexuellt eller inte. Gör man inte det skulle jag inte fortsätta. Jag vill ha en dominant man - en lyhörd fumlig försiktig oskuld kan aldrig vara det
    Och varför skulle en man inte kunna vara dominant till sättet bara för att han är oskuld, om det är så han i grunden ändå är...??

    Visst, han kanske visserligen inte är speciellt dominant och säker just första gången man har sex, men det behöver väl liksom inte vara det enda i ett förhållande som räknas...? Och å andra sidan; ifall han nu är en person med god självkänsla och värdighet rent allmänt, kan han nog reda ut även första gången för paret hyfsat bra oavsett om han är oskuld...;)
  • Anonym (Man)
    Nimzay skrev 2020-05-18 10:55:39 följande:

    Förstår ärligt talat inte riktigt varför det ska läggas så mycket skambelagd vikt på huruvida någon är oskuld. Förstår liksom inte riktigt varför det kan tänkas ge sååå stor vägledning i huruvida personen är bra partnermaterial eller inte, för personen kan ju liksom visa sig vara en superbra partner oavsett om denne legat med någon innan eller ej tänker jag, men jag vet ju förstås inte. 

    Skulle nog personligen välja en person som inte legat med någon alls som partner, framför en som legat runt mycket, om jag skulle välja mellan dessa utan att veta något alls annars om personerna. Bland annat för att jag liksom tänker mig att det nog är större risk att någon som legat runt hit och dit med en massa folk, haft en massa förhållande innan etc, är en galen narcissistpsykopat som det är omöjligt att skapa ett sunt förhållande med, en någon som inte legat med någon alls/inte varit tillsammans med någon alls. Kan dessutom tycka att det verkar lite fint att träffa och bli tillsammans med någon som är oskuld också, liksom att personen inte legat men någon alls innan så man blir personens första. Fast behöver ju samtidigt givetvis inte vara en dealbreaker ifall personen legat med många innan eller har många tidigare förhållanden i bagaget, för man kan ju självklart vis sig vara en riktigt fin person och partner ändå. Samtidigt som att någon som inte legat med någon alls och/eller som inte varit tillsammans med någon alls (eller som bara legat med några få/bara har några få relationer bakom sig)nkan visa sig vara jättekonstig och skum och helt omöjligt att ha att göra med. Men skulle för min del hellre riskera det med någon som är helt totalt oskuld än med någon som legat runt mycket faktiskt.

    Är för övrigt oskuld själv och brukar inte precis skämmas över det, snarare t o m känna mig lite stolt över det faktiskt- att man liksom inte bara kastat sig i säng typ. Men kan bli rätt ledsen av att läsa trådar om det här på fl faktiskt eftersom man får en uppfattning om att många här tycker att det är sååå förskräckligt onormalt och fel att vara oskuld när man passerat 20, ja typ att man automatiskt blir en jättedålig och värdelös människa pågrundav det, men man får väl hoppas att de flesta ute i verkligheten inte resonerar så.


    Håller med. Hur gammal är du? Kvinna eller man?
  • Physalis
    Anonym (Avslutat) skrev 2020-05-18 23:00:57 följande:

    Det skulle definitivt märkas. Har aldrig träffat någon man som har varit så nervös och fumlig så det märks, har träffat på en oskuld tyvärr. Det är därför man testat hur kompatibel man är med sex typ direkt. Funkar det inte är det inte värt att fortsätta


    Nja jag vet inte, det kanske stämmer med din erfarenhet som säkert har att göra med vilken typ av man du söker dig till. Men för andra som inte nödvändigtvis vill ha en dominant och tydligt erfaren man har nog mer varierad erfarenhet. Vidare så tänker nog många att det inte måste bli perfekt sex från start utan tänker att man lär känna varandra och vad den andra gillar innan sexet blir optimalt. Det är såklart inget fel med ditt sätt men det ger en väldigt ensidig erfarenhet som nog inte reflekterar den stora massan.

    Sen betyder ju inte att man är allmänt bra på sex bara för att man haft sex många gånger. Det finns ju många som bara tänker på sin egen njutning, de är ju bara bra på att tillfredsställa sig själva med andras kroppar. Sen finns det dem som bara varit med en person i många år och då har man antagligen haft väldigt mycket sex men vet bara hur man tillfredsställer just den partnern.
    Korrekturläser som en kratta
  • Anonym (Avslutat)
    Nimzay skrev 2020-05-19 11:33:10 följande:

    Sant, är väl i så fall just detta som kan vara nackdelen med att träffa en oskuld. Fast samtidigt tänker jag att man ju ändå alltid lära sig, och kanske rentav bli jättebra på något bara man testar och försöker några, vissa människor har ju helt enkelt har ju helt enkelt bara i grunden en slags typ..."fallenhet" för att bli bra på vissa grejer bara de får försöka några gånger. Samtidigt som andra aldrig helt enkelt kan bli lika bra, hur mycket de än försöker. Så någon som till en början är helt oerfaren kan ju liksom likagärna besitta en sån inre förmåga till bra sex, som någon som legat flera gånger. Så tänker iaf jag, och i så fall kan ju likagärna någon som aldrig fått ligga bli en bra partner vad gäller sex men tiden, bara man har lite tålamod.

    # nej man blir inte bra på sex efter några gånger. Fumliga oskulder hade man nog av som ung.

    Och för egen del kan jag som också är oerfaren tycka att det verkar liksom lite fint på nåt sätt, att träffa någon som också är oskuld eller som bara legat några få gånget, för det känns liksom fint och heligt typ på nåt sätt att tillsammans bara vi två göra oss erfarna på det här med att ligga tillsammans med start på ungefär samma nivå, men kanske bara är jag som tänker så haha, men kan hursomhelst i och med detta faktiskt se det här med att vara oskuld som ett plus hos en blivande partner.

    # fint och heligt? Good for you, det är inte ett plus

    Kan dessutom tycka att det verkar typ lite tändande på nåt sätt, med en person som i alla fall de första gångerna man ligger med denne är liksom lite varsamt försiktig, på ett på gränsen till osäkert sätt, på grund av oerfarenhet, är liksom lite svårt att förklara men känns liksom lite fint/sött/attraktivt på nåt sätt tänker jag samtidigt som man liksom kanske dessutom får känna sig speciell för personen, så tänker att oskuldhet liksom kanske ej enbart måste innebära oattraktiv klumpighet utan även kan vara positivt och fint.Och varför skulle en man inte kunna vara dominant till sättet bara för att han är oskuld, om det är så han i grunden ändå är...??

    # varsamt försiktig är extremt avtändande. Fumlig klumpighet är kanske sött om man är 15, det är inte det mista positivt som vuxen - alls. En oskuld är inte dominant i sängen, han har fullt sjå att fundera på vad han ska göra.

    Visst, han kanske visserligen inte är speciellt dominant och säker just första gången man har sex, men det behöver väl liksom inte vara det enda i ett förhållande som räknas...? Och å andra sidan; ifall han nu är en person med god självkänsla och värdighet rent allmänt, kan han nog reda ut även första gången för paret hyfsat bra oavsett om han är oskuld...;)

    # att vara dominant är något man är alltid, stillsamt vaniljsex där man tittar varann i ögonen och juckar och smeker varsamt är avtändande. En oskuld kan inte ha dominant sex, han vet ju inte ens hur det känns


  • Anonym (Avslutat)
    Physalis skrev 2020-05-19 14:49:13 följande:

    Nja jag vet inte, det kanske stämmer med din erfarenhet som säkert har att göra med vilken typ av man du söker dig till. Men för andra som inte nödvändigtvis vill ha en dominant och tydligt erfaren man har nog mer varierad erfarenhet. Vidare så tänker nog många att det inte måste bli perfekt sex från start utan tänker att man lär känna varandra och vad den andra gillar innan sexet blir optimalt. Det är såklart inget fel med ditt sätt men det ger en väldigt ensidig erfarenhet som nog inte reflekterar den stora massan.

    Sen betyder ju inte att man är allmänt bra på sex bara för att man haft sex många gånger. Det finns ju många som bara tänker på sin egen njutning, de är ju bara bra på att tillfredsställa sig själva med andras kroppar. Sen finns det dem som bara varit med en person i många år och då har man antagligen haft väldigt mycket sex men vet bara hur man tillfredsställer just den partnern.


    Jag menar inte att sex måste vara perfekt från början men jag kan lova dig att majoriteten kvinnor inte är intresserade av att vara någon sorts lärarinna för att lära upp en vuxen person. De förväntar sig någon som vet vad de håller på med.

    Har du erfarenhet och har haft olika partners så har du ändå koll på olika preferenser och hur kvinnor funkar till stort. Att ha sex med en oskuld som har fullt sjå att inte komma i brallorna och inte ens vet grunderna är inte hett alls
  • Nimzay
    Anonym (Avslutat) skrev 2020-05-19 18:35:20 följande:
    Jag menar inte att sex måste vara perfekt från början men jag kan lova dig att majoriteten kvinnor inte är intresserade av att vara någon sorts lärarinna för att lära upp en vuxen person. De förväntar sig någon som vet vad de håller på med.
    Fast ifall det skulle vara en kvinna som också är relativt oerfaren så behöver ju inte kvinnan inta rollen som nån slags lärarinna precis, så då skulle det ju däremot kunna funka även om båda är vuxna, och alla kvinnor behöver ju inte vara slampiga sexgalningar heller, så i vissa fall kan ju säkert en oskuld man lyckas utveckla en fin relation till en kvinna utan att kvinnan tvingas agera lärare dock, detta då även om det givetvis kan bli problematiskt i en sån situation du beskriver.
    Anonym (Avslutat) skrev 2020-05-19 18:35:20 följande:
    Har du erfarenhet och har haft olika partners så har du ändå koll på olika preferenser och hur kvinnor funkar till stort. Att ha sex med en oskuld som har fullt sjå att inte komma i brallorna och inte ens vet grunderna är inte hett alls
    DU tycker inte det är hett alls nej. Men det betyder inte tvunget att andra inte kan tycka det är attraktivt eller åtminstone inte avtändande oattraktivt.
  • Anonym (Avslutat)
    Nimzay skrev 2020-05-20 01:04:18 följande:

    Fast ifall det skulle vara en kvinna som också är relativt oerfaren så behöver ju inte kvinnan inta rollen som nån slags lärarinna precis, så då skulle det ju däremot kunna funka även om båda är vuxna, och alla kvinnor behöver ju inte vara slampiga sexgalningar heller, så i vissa fall kan ju säkert en oskuld man lyckas utveckla en fin relation till en kvinna utan att kvinnan tvingas agera lärare dock, detta då även om det givetvis kan bli problematiskt i en sån situation du beskriver.DU tycker inte det är hett alls nej. Men det betyder inte tvunget att andra inte kan tycka det är attraktivt eller åtminstone inte avtändande oattraktivt.


    Är båda oerfarna så visst, det funkar säkert. Är man en slsmpig sexgalning för att man tycker om sex och vet vilken typ av sexpartner man trivs bäst med? Härlig syn på kvinnor :)

    Jag skriver givetvis min åsikt precis som du skriver din.
  • Nimzay
    Anonym (Avslutat) skrev 2020-05-20 10:39:15 följande:
    Är båda oerfarna så visst, det funkar säkert. 
    Precis!!! Flört
    Anonym (Avslutat) skrev 2020-05-20 10:39:15 följande:
    Är båda oerfarna så visst, det funkar säkert. Är man en slsmpig sexgalning för att man tycker om sex och vet vilken typ av sexpartner man trivs bäst med? Härlig syn på kvinnor :)
    Nej men kanske om man förespråkar att ligga runt som bara den hellre än att försöka bevara sin oskuld, samt ifall anser det som goals att rusa och slänga sig i säng så fort man råkar träffa på nån man anser att är minst lilla procent attraktiv.
    Anonym (Avslutat) skrev 2020-05-20 10:39:15 följande:
    Jag skriver givetvis min åsikt precis som du skriver din.
    Ofc, ville mest bara ge lite hopp till bekymrade oskuldsmän, snarare än klanka ner på din åsikt eller så. Samt försöka upplysa dig om att dina åsikter inte är någon slags allmän sanning. (:
Svar på tråden Obegripliga trådar om folk som är oskulder relativt länge