• Anonym (Lökar)

    Vad tycker du om kvinnor med snyggare eller större tuttar än dig?

    Och vad tycker du om att män tycker om att se kvinnor med snygga tuttar?

  • Svar på tråden Vad tycker du om kvinnor med snyggare eller större tuttar än dig?
  • Anonym (Avundsjuk :))

    Jag blev rätt avundsjuk. Vi är tre systrar. Jag är yngst. Ingen av oss är egentligen särskilt bystig.

    Mina två äldre systrar är väldigt långa, nästan 180cm. Väldigt vackra, de ser ut som fotomodeller, så jag såg alltid upp till dem. Jag ser med bra ut egentligen, men inte i jämförelse. Är dessutom bara 155cm av nån anledning.

    De gör allt ihop som tvillingar nästan. Så när den näst äldsta fyllde 18 och vår storasyster var 19 så skaffade de inlägg. "Lagom stora med klass" 400 cc vardera. De var själva jättenöjda och mamma tyckte de bägge var jättefina.

    När jag själv blev 18 3 år senare så satte jag in 600cc. Helt utan att vara lagom eller ha klass. Jag vann över dem åtminstone i något :) De blev sura, mamma blev ännu surare och sa att jag ser ut som en porrstjärna och att det är vulgärt på min lilla kropp men jag själv blev jättenöjd.

  • Anonym (ooo)
    Anonym (Lökar) skrev 2020-05-17 12:45:30 följande:

    Och vad tycker du om att män tycker om att se kvinnor med snygga tuttar?


    Du skriver en fråga i rubriken och en här, så blir lite förvirrande vad man ska svara på.

    På rubriken är mitt svar att jag tänker inget om andra kvinnors bröst
    (tycker dina ordval för kroppsdelen är rätt plumpa, du kan inte vara så gammal) 

    På ovanstående fråga är mitt svar att jag inte vet vad män tänker om den saken eftersom de säkerligen tycker att olika saker räknas som snyggt, men det är väl inget märkvärdigt att män tänker saker om bröst, är mitt svar.
  • Anonym (ooo)
    Anonym (Avundsjuk :)) skrev 2020-05-17 17:25:24 följande:

    Jag blev rätt avundsjuk. Vi är tre systrar. Jag är yngst. Ingen av oss är egentligen särskilt bystig.

    Mina två äldre systrar är väldigt långa, nästan 180cm. Väldigt vackra, de ser ut som fotomodeller, så jag såg alltid upp till dem. Jag ser med bra ut egentligen, men inte i jämförelse. Är dessutom bara 155cm av nån anledning.

    De gör allt ihop som tvillingar nästan. Så när den näst äldsta fyllde 18 och vår storasyster var 19 så skaffade de inlägg. "Lagom stora med klass" 400 cc vardera. De var själva jättenöjda och mamma tyckte de bägge var jättefina.

    När jag själv blev 18 3 år senare så satte jag in 600cc. Helt utan att vara lagom eller ha klass. Jag vann över dem åtminstone i något :) De blev sura, mamma blev ännu surare och sa att jag ser ut som en porrstjärna och att det är vulgärt på min lilla kropp men jag själv blev jättenöjd.


    vilken konstig familj ni måste vara, som lägger sådan vikt vid detta 
  • Anonym (ooo)
    Anonym (Lökar) skrev 2020-05-17 12:55:52 följande:

    Jag tror att många avundsjuka, ser dom som ett hot.
    Det är nog mycket för att min egen mamma under hela min uppväxt ojade sig över andra kvinnor om de hade stora bröst. Så fort det var naket på TV:n, "måste de visa sånt".
    Och om pappa tittade på en annan kvinna så blev hon sur. Särskilt om kvinnan hade kläder som avslöjade formerna. Hon förstod inte varför kvinnor måste klä sig så.


    Så tråden är startad för att du har en uppfattning du fått som barn från din mamma?  Du "tror" att många är avundsjuka, men du vet inte. 
  • Anonym (Avundsjuk :))
    Anonym (ooo) skrev 2020-05-17 17:34:00 följande:
    vilken konstig familj ni måste vara, som lägger sådan vikt vid detta 
    Hade du haft en mamma och systrar som ser ut på ett visst sätt, som fotomodeller och du själv ser ut som en könsbytt 12årig version av din pappa hade du också velat skaffa jättetuttar.

    Det är mest jag som är konstig, och pappa är kanske lite halvt konstig, övriga familjemedlemmar är irriterande perfekta människor.
  • Silverjenny

    Jag blir väl glad för hennes skull om hon har fina bröst. Alltid trevligt att se ett par vackra bröst, tycker jag med fast jag är heterotjej. Kvinnokroppen är vacker ;) Är helnöjd med min c-kupa och skulle aldrig vilja ha större bröst själv. Det är snyggt men verkar opraktiskt och tungt när man sportar.

    Är det någon med uppenbart fejkade jättebröst tycker jag mest synd om henne för att hon måste vara osäker i sig själv som opererat sig, men det tycker jag även om läppförstoringar och annat. Fattar inte hur man kan lägga så mycket pengar på något man bara blir fulare av. De jag känner som gjort det dras alla med dålig självkänsla och de har inte blivit lyckligare av sina operationer även om de gärna intalar sig det själva.

  • Silverjenny

    Jag blir väl glad för hennes skull om hon har fina bröst. Alltid trevligt att se ett par vackra bröst, tycker jag med fast jag är heterotjej. Kvinnokroppen är vacker ;) Är helnöjd med min c-kupa och skulle aldrig vilja ha större bröst själv. Det är snyggt men verkar opraktiskt och tungt när man sportar.

    Är det någon med uppenbart fejkade jättebröst tycker jag mest synd om henne för att hon måste vara osäker i sig själv som opererat sig, men det tycker jag även om läppförstoringar och annat. Fattar inte hur man kan lägga så mycket pengar på något man bara blir fulare av. De jag känner som gjort det dras alla med dålig självkänsla och de har inte blivit lyckligare av sina operationer även om de gärna intalar sig det själva.

  • nénuphar

    Jag tänker antagligen att de har större och snyggare tuttar än mig. Inte mer än så. I bildtråden där jag hänger ibland kan jag undra om de är medfödda eller fixade om de ser väldigt runda ut. I vardagen tänker jag väldigt sällan på andras bröst.

    Tycker inget särskilt om att män gillar snygga bröst men män som stirrar och tittar i urringningen snarare än ögonen tycker jag är ohyfsade och obehagliga.

  • Anonym (Ointresse)

    Som vit, kränkt medelålders man är det inget jag reflekterat över.

  • MammAmma

    Hahah, jag kan ärligt säga att bröststorlek är något jag aldrig jämfört eller ens reflekterat över. Har aldrig haft komplex över mina så det är inget jag ens skänkt en tanke åt, att vissa kanske har snyggare och/eller större tuttar än mig. Det känns ungefär lika ovidkommande som att vissa är längre än mig eller har annan ögonfärg än mig osv. Jag är jag och jag ser ut som jag gör, huvudsaken är att jag själv gillar det.

Svar på tråden Vad tycker du om kvinnor med snyggare eller större tuttar än dig?