Noveller
Hej.
Jag älskar att skriva noveller och att läsa de. Jag har själv skrivit några och jag tänkte att vi kunde dela med oss av vårt intresse för noveller och kanske tipsa varandra om vart man kan lägga upp de.
Hej.
Jag älskar att skriva noveller och att läsa de. Jag har själv skrivit några och jag tänkte att vi kunde dela med oss av vårt intresse för noveller och kanske tipsa varandra om vart man kan lägga upp de.
Bra skriva noveller är härliga att läsa, skriver inte själv.
www.Sexnovell.se bra och seriös sida,med många kategorier.
Om jag personligen ska läsa noveller måste författaren veta skillnaden mellan de och dem, annars blir det för jobbigt att läsa. Om han sen kan skillnaden mellan var och vart också, vore det ju ännu bättre.
Och för att inte bara raljera, så vet jag att jag inte är ensam om att tycka att språket i noveller faktiskt är viktigt. En bra historia kan definitivt bli förstörd av ett dåligt skrivet språk, eller dålig kommatering, och liknande.
Om jag personligen ska läsa noveller måste författaren veta skillnaden mellan de och dem, annars blir det för jobbigt att läsa. Om han sen kan skillnaden mellan var och vart också, vore det ju ännu bättre. ![]()
Och för att inte bara raljera, så vet jag att jag inte är ensam om att tycka att språket i noveller faktiskt är viktigt. En bra historia kan definitivt bli förstörd av ett dåligt skrivet språk, eller dålig kommatering, och liknande.
Tack! (Fast... "trevlig"... hm...)