• Anonym (Förvirrad tjej)

Slickar era män er?

Slickar er män er? Ber ni om det? Händer det varje gång ni har sex? Gör han det självmant?

Hur länge håller han på ungefär? Får ni orgasm av det eller är det bara som förspel? Skulle ni kunna vara i ett förhållande utan oralsex? Motivera gärna :)

Jag är i ett förhållande, vi är gifta och varit det rätt länge. Han ger mig aldrig oralsex trots att han säger att han inte har nåt emot det. Vet att jag är fräsch då jag duschar varje dag o innan vi är intima med varandra. Jag får alltid be han göra det och han håller på kort tid och har aldrig fått komma oralt med honom.. jag suger av han ganska ofta för hans skull... nästan varje gång vi har sex så händer det. Han kommer med bortförklaringar att han inte tror att jag gillar att bli slickad då jag inte stönar så mycket. Han säger att han känner sig dålig och har sagt till honom att han inte är det. Har gett tips på hur han kan slicka istället och gärna använda fingrar samtidigt. Men ändå verkar han inte vilja göra det. :( känns så tråkigt då det verkligen är enda sättet för mig att kunna komma, vilket resulterar i att jag aldrig får orgasm...

• Svar på tråden Slickar era män er?
  • Anonym (Theådåra)

Hur stor är dun fru Bengt puss

• Anonym (Kåt tjej (50år))

Jag älskar att bli slickad och pullad samtidigt, får flera orgasmer efter varann. 
    Så JA min älskare slickar mig varje gång vi har sex.

• Anonym (Theådåra)

Vad använder du för trosor 50 år

• Anonym (Theådåra)

Jag mena kåt tjej 50

• Anonym (JP)
    Anonym (Förvirrad tjej) skrev 2020-06-28 21:49:36 följande:

Slickar er män er? Ber ni om det? Händer det varje gång ni har sex? Gör han det självmant?

Hur länge håller han på ungefär? Får ni orgasm av det eller är det bara som förspel? Skulle ni kunna vara i ett förhållande utan oralsex? Motivera gärna :)

Jag är i ett förhållande, vi är gifta och varit det rätt länge. Han ger mig aldrig oralsex trots att han säger att han inte har nåt emot det. Vet att jag är fräsch då jag duschar varje dag o innan vi är intima med varandra. Jag får alltid be han göra det och han håller på kort tid och har aldrig fått komma oralt med honom.. jag suger av han ganska ofta för hans skull... nästan varje gång vi har sex så händer det. Han kommer med bortförklaringar att han inte tror att jag gillar att bli slickad då jag inte stönar så mycket. Han säger att han känner sig dålig och har sagt till honom att han inte är det. Har gett tips på hur han kan slicka istället och gärna använda fingrar samtidigt. Men ändå verkar han inte vilja göra det. :( känns så tråkigt då det verkligen är enda sättet för mig att kunna komma, vilket resulterar i att jag aldrig får orgasm...

Om jag utgår från tiden då vi hade ett bra fungerande och regelbundet sexliv så slickade han mig i princip varje gång, alltid på eget initiativ. Då hade vi sex dagligen. Han höll på tills jag kom om jag inte avbröt honom. Det gjorde jag sällan för orgasmerna jag får av när han slickar motsvarar inget annat. De är helt fantastiska. Och han är helt fantastisk på att slicka.

Jag hade nog inte valt att starta igång ett förhållande om personen från start säger att han varken vill få eller ge oralsex. Jag älskar båda sakerna lika mycket. Men har känslorna redan kommit är det inte lika enkelt. I vårt fall tog det några år innan sexlivet blev obefintligt och oralsexet än mer obefintligt. Då, när man sitter där med en man som man älskar och har barn ihop med, kan man inte bara säga att man inte vill ha ett förhållande med nån utan oralsex. Det vill jag inte, men det finns saker i livet som är viktigare. Att få vara med sina barn varje dag istället för varannan vecka t.ex.
  • Anonym (??)
    Anonym (Förvirrad tjej) skrev 2020-06-28 21:49:36 följande:

Jag får alltid be han göra det och han håller på kort tid och har aldrig fått komma oralt med honom.. jag suger av han ganska ofta för hans skull... nästan varje gång vi har sex så händer det. Han kommer med bortförklaringar att han inte tror att jag gillar att bli slickad då jag inte stönar så mycket. Han säger att han känner sig dålig och har sagt till honom att han inte är det. Har gett tips på hur han kan slicka istället och gärna använda fingrar samtidigt. Men ändå verkar han inte vilja göra det. :( känns så tråkigt då det verkligen är enda sättet för mig att kunna komma, vilket resulterar i att jag aldrig får orgasm...

Sorry men det här fattar jag inte, du har aldrig ens fått komma med honom, men suger ändå av honom - för hans skull? När han inte gör samma för dig?? I ditt fall skulle jag bara sluta med det, tills du får det av honom. 
  • Anonym (Vill men får inte)

Jag slickar gärna min frus fitta men de senaste åren vill hon inte att jag gör det. Hon vill inte heller ta min kuk i munnen vilket jag saknar. Får leva med det helt enkelt.  Hon har iaf en blöt och kåt fitta trots att klimakteriet är passerat för länge sen. 

• Anonym (Tydlighet)

Min sambo ger mer än gärna oralsex. Dock behöver han att jag är tydlig med vad jag vill ha och behöver då han är livrädd för att gå över någon gräns. Han vill heller inte tjata och be så han väntar in att jag ber om det. De senaste 16 månaderna kämpar jag mot en invasiv svampinfektion, och jag tycker att det påverkar doft och smak i underlivet även om det inte är en lokal infektion. Då har jag inte bett om det.

• Anonym (Ann)

Han slickar mig gärna och jag kommer aldrig så hårt som när han gör det. Han är världsbäst på att slicka mig till orgasm.

• Anonym (Kvinna45)

Hade nog inte fortsatt dejta en man som inte självmant tagit initiativ att slicka mig och gett mig tid att hinna komma

Svar på tråden Slickar era män er?