• Anonym (Förvirrad tjej)

Slickar era män er?

Slickar er män er? Ber ni om det? Händer det varje gång ni har sex? Gör han det självmant?

Hur länge håller han på ungefär? Får ni orgasm av det eller är det bara som förspel? Skulle ni kunna vara i ett förhållande utan oralsex? Motivera gärna :)

Jag är i ett förhållande, vi är gifta och varit det rätt länge. Han ger mig aldrig oralsex trots att han säger att han inte har nåt emot det. Vet att jag är fräsch då jag duschar varje dag o innan vi är intima med varandra. Jag får alltid be han göra det och han håller på kort tid och har aldrig fått komma oralt med honom.. jag suger av han ganska ofta för hans skull... nästan varje gång vi har sex så händer det. Han kommer med bortförklaringar att han inte tror att jag gillar att bli slickad då jag inte stönar så mycket. Han säger att han känner sig dålig och har sagt till honom att han inte är det. Har gett tips på hur han kan slicka istället och gärna använda fingrar samtidigt. Men ändå verkar han inte vilja göra det. :( känns så tråkigt då det verkligen är enda sättet för mig att kunna komma, vilket resulterar i att jag aldrig får orgasm...

• Svar på tråden Slickar era män er?
  • Anonym (Cissi)

Min man slickar mig, han blir stenhård av att höra hur jag närmar mig orgasm och sedan kommer. Han tänder på att jag njuter.

• Anonym (inte jag heller!)
    Anonym (Same) skrev 2020-07-01 11:54:30 följande:
    Skuldbelägger hennes hygien istället för hans tråkiga sexdriv trots att hon skrivit att hon är fräsch. Trist.
    Så om en kvinna inte gillar att suga så är det hennes tråkiga sexdriv som är problemet? Om han verkligen gillar slicka så är det antagligen hennes hygien (eller hans attraktion för henne) som är problemet. Men han kanske helt enkelt inte gillar slicka? Ska han göra det bara för att ställa upp tycker du? Dubbelmoralen på FL blir ibland lite väl magstark.
  • Anonym (Same)
    Anonym (inte jag heller!) skrev 2020-07-01 12:00:19 följande:

Så om en kvinna inte gillar att suga så är det hennes tråkiga sexdriv som är problemet? Om han verkligen gillar slicka så är det antagligen hennes hygien (eller hans attraktion för henne) som är problemet. Men han kanske helt enkelt inte gillar slicka? Ska han göra det bara för att ställa upp tycker du? Dubbelmoralen på FL blir ibland lite väl magstark.

Haha jag har aldrig påstått att om en tjej inte gillar att suga så handlar det om smutsig snopp? Ja. Det är hennes tråkiga sex som skulle vara problemet då. Kalla mig sexprioriterande om du vill men dubbelmoral har jag inte
  • Anonym (inte jag heller!)
    Anonym (Same) skrev 2020-07-01 12:04:26 följande:
    Haha jag har aldrig påstått att om en tjej inte gillar att suga så handlar det om smutsig snopp? Ja. Det är hennes tråkiga sex som skulle vara problemet då. Kalla mig sexprioriterande om du vill men dubbelmoral har jag inte
    Kanske inte du, men det finns en uppsjö av kommentarer i den här tråden som menar att TS "förtjänar" bli slickad och det är mannens fel. Jag vågar påstå att hade en kille skrivit en tråd där han klagade på att han aldrig blev avsugen så hade ingen av dessa kommenterat att han "förtjänade" blivit avsugen utan snällt får acceptera att hans tjej inte vill och att ett nej är ett nej. Det kallar jag för dubbelmoral.
  • Anonym (Same)
    Anonym (inte jag heller!) skrev 2020-07-01 12:09:47 följande:

Kanske inte du, men det finns en uppsjö av kommentarer i den här tråden som menar att TS "förtjänar" bli slickad och det är mannens fel. Jag vågar påstå att hade en kille skrivit en tråd där han klagade på att han aldrig blev avsugen så hade ingen av dessa kommenterat att han "förtjänade" blivit avsugen utan snällt får acceptera att hans tjej inte vill och att ett nej är ett nej. Det kallar jag för dubbelmoral.

Det är dubbelmoral. Det håller jag helt med om. Man får välja. Antingen är sex bådas ansvar och viktigt eller så får man tycka att alla ska säga nej hej vilt och det finns inga krav på partner oavsett kön. Jag vet ju vad jag tycker iaf..
  • Xzx
    Anonym (Same) skrev 2020-07-01 13:19:54 följande:

Det är dubbelmoral. Det håller jag helt med om. Man får välja. Antingen är sex bådas ansvar och viktigt eller så får man tycka att alla ska säga nej hej vilt och det finns inga krav på partner oavsett kön. Jag vet ju vad jag tycker iaf..

Det är en ganska kontroversiell ståndpunkt du har. Tänker du alltså att man ska ställa upp på sex, göra saker man kanske inte känner för och så, för att partnern vill det?

Det är alltså en uppriktig fråga i all välmening utan moraliserande, vill jag klargöra =)
  • Anonym (Same)
    Xzx skrev 2020-07-01 14:32:10 följande:

Det är en ganska kontroversiell ståndpunkt du har. Tänker du alltså att man ska ställa upp på sex, göra saker man kanske inte känner för och så, för att partnern vill det?

Det är alltså en uppriktig fråga i all välmening utan moraliserande, vill jag klargöra =)

Det kanske är lite kontroversiellt ja.... men ja det är ungefär så jag tycker! Dock är det viktigt, väldigt viktigt, att nämna här att jag tycker att man själv står ytterst ansvarig för att se till att man har lust, vågar bjuda till, försöker utveckla sina passionerade sinnen så att man VILL. Jag förespråkar alltså inte döda fiskar som låter sig bli påsatta, snarare att döda fiskar gör allt för att bli något annat mycket mer passionerat i sin relation.
  • Anders 386

Det är väl liksom bara att ta det som partnern gillar?

Det går inte att göra om sin partner - båda gör det dom tänder på så länge det stämmer med partnern. Få människor är så lyckligt lottade att partnern tycker om att göra allt man själv gillar. Ett förhållande är ingen byteshandel - det fungerar bäst när man möts i sånt som båda gillar - och utesluter sånt som någon av parterna inte gillar.
    Så enkelt är det faktiskt...  Och samtidigt svårt eftersom man ibland måste klara sig utan sånt man skulle vilja uppleva. Men det är så livet funkar.

Blir det outhärdligt är man ju helt fria att lämna förhållandet. (Med alla konsekvenser det för med sig.)

• Xzx
    Anonym (Same) skrev 2020-07-01 15:38:48 följande:

Det kanske är lite kontroversiellt ja.... men ja det är ungefär så jag tycker! Dock är det viktigt, väldigt viktigt, att nämna här att jag tycker att man själv står ytterst ansvarig för att se till att man har lust, vågar bjuda till, försöker utveckla sina passionerade sinnen så att man VILL. Jag förespråkar alltså inte döda fiskar som låter sig bli påsatta, snarare att döda fiskar gör allt för att bli något annat mycket mer passionerat i sin relation.

Okej, tack för förtydligandet. Oklart om jag håller med dig fullt ut, men jag tycker du gör en väldigt intressant poäng!
  • Anonym (Nej)

Och inget jag saknar. Tycker det är avtändande

Svar på tråden Slickar era män er?